یادآوری گستاخانه سانجو سامسون به کومار سنگاکار در اواسط گفتار، بازیکنان RR را با هم جدا می کند. نگاه کن

سانجو سامسون در جریان سخنرانی در رختکن خود به کومار سنگاکار درباره شکارش یادآوری کرد© توییتر

راجستان رویالز برای فصل 2023 یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر هند (IPL) باقی مانده است. با دو برد در سه مسابقه، این امتیاز در بهترین نیم فصل قرار دارد. پس از پیروزی اخیر آنها مقابل دهلی کپیتالز، سرمربی راجستان، کومار سانگاککارا، کاپیتان سانجو سامسون را به خاطر نحوه هدایت تیم تمجید کرد. با این حال، در میانه‌ی سخنرانی‌اش در رختکن، سانگکارا یادآوری گستاخانه‌ای از سانجو درباره جنبه دیگری از بازی‌اش دریافت کرد که سریلانکا از ذکر آن غفلت کرده بود.

کاپیتان امروز واقعا کاپیتان خوبی است. بسیار عالی بود که می دیدم چگونه با کاسه داران بازی کردید و تصمیماتی که گرفتید. شما از انجام آن نترسیدید. به نظرم استثنایی بود واقعاً خوب است، “Sangakkara در طول سخنرانی گفت. قبل از اینکه سامسون بخواهد صید خود را به او یادآوری کند.

Sangakkara پس از یادآوری گفت: “ببخشید، گرفتن را فراموش کردم. گرفتن فوق العاده. درخشان.”

پس از بازی، سامسون اعتراف کرد که تقریبا همه چیز طبق برنامه برای تیمش پیش رفت.

«تقریبا همه چیز طبق برنامه پیش رفت. فکر می کنم دوندگی نکردم، طبق برنامه پیش نرفتم (می خندد). این فرمتی است که من بازی می کنم، چند توپ می گیرم تا جا بیفتم و بعد بیرون می روم و خودم را ابراز می کنم. آن 40-50 با سرعتی تند می دود تا جوس به کار خود ادامه دهد. نقش من در تیم کاملا مشخص است. سانجو سامسون، کاپیتان RR گفت: فقط احساس می کردم که دوست دارم چنین شکاری بگیرم.

آخرین بازی ما اینجا در استخر بود و نتوانستیم توپ را خشک نگه داریم. ما باید به توپ های خیس عادت کنیم. یوزی و اش بای می دانند که چگونه این کار را با یک توپ خیس انجام دهند. من فکر می کنم اشوین همیشه به بازیکن ضربه زن نگاه می کند. توپ جدید برای ما بسیار مهم بود و اش بهای دو اور مهم را انجام داد.

رویالز در حال حاضر با دو برد از سه مسابقه و نرخ خالص دوندگی +2.067 در صدر جدول IPL قرار دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله