تماشا کنید: ژست «پتان» شاهرخ خان برای رحمان الله گوربز اینترنت را شکست

تماشا کنید: ژست پاتان شاهرخ خان برای رحمان الله قرباز اینترنت را شکست

شاهرخ خان (سمت چپ) و رحمان الله قرباز© توییتر

کلکته نایت رایدرز هفته گذشته در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور تسلط داشت و این مناسبت با حضور مالک و فوق ستاره شاهرخ خان بسیار خاص شد. این بازیگر ستاره از جایگاه خود در Eden Gardens حمایت کرد و پس از پیروزی بزرگ با بازیکنان کریکت در رختکن به جشن ها پیوست. در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، شاهرخ خان در حال تعامل با رحمان الله گورباز، باتشکر ویکت بان افغانستان دیده می شود و ژست او قلب بسیاری از هواداران را به خود جلب کرد. شاهرخ که با فیلم پاتان در گیشه موفق بود سعی کرد فارسی صحبت کند و گفتگو با در آغوش کشیدن هر دو به پایان رسید. پیش از این گورباز به این بازیگر ستاره ابراز علاقه کرده بود.

نایت رایدر کلکته روز یکشنبه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتان رفت.

گجرات تایتانز با برداشتن ضربه زدن، سوار بر سای سودارسان پنجاه ساله و ویجی شانکار شد تا در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز یکشنبه، امتیاز 204 برای چهار را در مقابل کلکته نایت رایدرها ثبت کند.

هاردیک پاندیا بازی را از دست داد چون حالش خوب نیست و رشید خان به جای او جی تی را رهبری کرد.

سودارسان توپ 38 را 53 کرد در حالی که شانکار که جانشین هاردیک شد، تنها 24 توپ 63 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند. به غیر از سودارسان و شانکار، بازکننده شوبمن گیل 39 بازی کرد.

برای KKR، سونیل نارین سه ویکت با 33 ران گرفت. لاکی فرگوسن جایگزین تیم ساوتی در ترکیب اصلی شد، اما او در کنار شاردول تاکور بسیار گران قیمت بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله