به‌روزرسانی امتیاز زنده RR در مقابل RCB، IPL 2023: RCB و RR در تقابل بالقوه فصلی به مصاف هم می‌روند

به روز رسانی RR در مقابل RCB: RR روی RCB خواهد آمد© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده RR در مقابل RCB IPL 2023: راجستان رویالز روز یکشنبه در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور در مسابقه IPL 2023 به مصاف رویال چلنجرز بنگلور خواهد رفت. این نوید می دهد که مسابقه ای بین دو تا از تاثیرگذارترین بت زن های این نسخه باشد: یاشاسوی جیسوال جوان و کهنه کار فاف دو پلسیس. RCB همچنین به دنبال این است که از هت تریک شکست ها جلوگیری کند، زیرا در دو بازی اخیر خود از هندی های بمبئی شکست خورده و از دهلی کپیتالز عقب افتاده است. از سوی دیگر، رویالز با پیروزی 9 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز پس از سه شکست متوالی، به مسیرهای پیروزی بازگشت. (نقشه اطلاعات | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا اخبار زنده RR vs RCB، IPL 2023، مستقیماً از جیپور آمده است:







  • 12:53 بعد از ظهر (IST)

    امتیاز زنده RR در مقابل RCB: برد بزرگ برای RR بر KKR

    از سوی دیگر، سلطنتی‌ها با پیروزی 9 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز در روز پنجشنبه پس از سه شکست متوالی، به لطف جیسوال 98 توپ 47 و کاپیتان سانجو سامسون با 29 توپ 48 در تعقیب یک توپ ساده، به مسیرهای پیروزی بازگشتند. 150- هدف را اجرا کنید.

  • 12:47 بعد از ظهر (IST)

    RR vs RCB Live Score: فرم کشنده سراج

    محمد سراج هدایت RCB در بخش بولینگ را برعهده داشت و با 15 ویکت در 11 بازی موفق ترین توپ گیر شد. اما سراج برای مهار RR به حمایت افرادی مانند جاش هازلوود، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل و ویجیکومار ویشاک نیاز دارد.

  • 12:44 بعد از ظهر (IST)

    امتیاز زنده RR در مقابل RCB: ترتیب ضعیف RCB

    گلن ماکسول استرالیایی اخیراً در فرم عالی با خفاش برای RCB بوده است، اما او به دنبال حمایت بیشتر از سوی ماهیپال لومرور، آنوج روات و دینش کارتیک خواهد بود.

  • 12:43 بعد از ظهر (IST)

    امتیاز زنده RR در مقابل RCB: ترتیب ضربتی قوی RCB

    در حالی که Du Plessis در طول مسابقات با خفاش سازگار بوده است، Virat Kohli در تکه‌ها درخشیده است و RCB برای شروع خوب به هر دو خفاش نیاز دارد تا به خوبی شلیک کنند.

  • 12:41 بعد از ظهر (IST)

    امتیاز زنده RR در مقابل RCB: شکست های پشت سر هم برای RCB

    RCB همچنین به دنبال این است که از هت تریک شکست ها جلوگیری کند، زیرا در دو بازی اخیر خود از هندی های بمبئی شکست خورده و از دهلی کپیتالز عقب افتاده است.

  • 12:33 بعد از ظهر (IST)

    RR vs RCB Live Score: نبرد شدید بین فاف و جیسوال

    هر دو یاشاسوی جیسوال و فاف دو پلسیس در فرم درخشان هستند و دو نفر برتر مسابقات هستند. در حالی که دو پلسیس با 576 دوش از 11 اینینگ، شامل شش دوره پنجاه و بهترین 84، در جدول امتیازدهی پیشتاز است، جیسوال با 575 ران از 12 ضربه، شامل چهار پنجاه و 124 ضربه، دوم است.

  • 12:24 بعد از ظهر (IST)

    امتیاز زنده RR vs RCB: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین راجستان رویالز و رویال چلنجرز بنگلور از استادیوم Sawai Mansingh جیپور خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله