به افتخار پرابسیمران سینگ به قیمت 60 لک، حفاری ویرندر سهواگ در سام کوران

سام کوران نتوانست برای PBKS در IPL 2023 اخراج شود© BCCI/Sportzpics

ویرندر سهواگ، یک کریکت‌باز فوق‌العاده در حین بازی، به یک متخصص تبدیل شده است که کلمات را خرد نمی‌کند. سهواگ برای اولین بار در این فصل حمله کوبنده ای به سم کوران بازیکن همه کاره پنجاب کینگز کرد که گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر هند است. پس از اینکه Prabsimran Singh از تیم PBK با اولین تن خود در مسابقات تیم را به پیروزی بر دهلی کپیتالز رساند، سهواگ این ضربه را تمجید کرد اما به نوعی سم کوران را به گفتگو کشاند.

پرابسیمران تنها بازیکن مثبت پنجاب در بازی مقابل دهلی بود که 103 توپ از 65 گل به ثمر رساند، در حالی که کوران با 20 توپ بر 24 دومین گلزن برتر پنجاب بود. سهوگ با بررسی آنچه در زمین رخ داد، در حالی که به پرابسیمران تبریک می گفت، به سرعت به سمت کوران شلیک کرد.

کینگز پنجاب از فرصت هایی که به پرابسیمران دادند سود بردند. اکنون باید سازگار باشد. و من فکر می کنم PBKS از چنین بازیکنی سود زیادی می برد. زمانی که برای اولین بار عرضه شد، با پول زیادی (4.8 کرور INR) خریداری شد. این بار او بسیار کمتر (60 لک INR) گرفت. اما امروز او استعداد خود را ثابت کرد.

او نشان داده است که می تواند به این قرن ها برسد. سپس او را به قیمت 60 lakh INR خریدند، و وقتی بازیکنی که این تعداد دو را وارد می‌کند صدها گل به ثمر می‌رساند و شما را در چند بازی برنده می‌کند، هیچ چیز بهتر از این نیست. شما سام کوران را به قیمت 18.5 کرور خریدید، او چه کار کرد؟

پیروزی مقابل دهلی، پنجاب را در رقابت های پلی آف نگه داشت. با این حال، کار هنوز به پایان نرسیده است. مردان شیخار داوان که در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند، از 6 بازی 6 برد کسب کرده اند که 12 امتیاز کسب کرده است. با این حال، آنها همچنان نیاز به پیروزی در دو بازی باقی مانده در مرحله لیگ دارند تا سرنوشت پلی آف خود را کنترل کنند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله