امیلیانو مارتینز دروازه بان قهرمان جام جهانی آرژانتین در ماه جولای از کلکته دیدار خواهد کرد

تصویر فایل امیلیانو مارتینز© AFP

امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین در جام جهانی اوایل جولای از کلکته دیدار خواهد کرد. او در یک دیدار سخنرانی خواهد بود. برنده جایزه «دستکش طلا» دو روز در «شهر شادی» می ماند. این بازیکن آرژانتینی توسط مروج ورزش Satadru Dutta که قبلا پله و مارادونا افسانه ای را به شهر دیوانه فوتبال معرفی کرده بود، به کلکته آورده خواهد شد. Satadru Dutta گفت: “تاریخ های آزمایشی برای بازدید 20-21 ژوئن یا 1-3 ژوئیه است. همه چیز امضا شده است، تاریخ های نهایی به زودی اعلام می شود. ما یک عکسبرداری کوچک انجام داده ایم.” مارتینز نقش مهمی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 داشت

کاپیتان قطر توسط لیونل مسی. او دو پنالتی مقابل هلند را در یک بازی سخت یک چهارم نهایی مهار کرد و همین کار را در برابر فرانسه در یک بازی برتر انجام داد.

مارتینز که برای باشگاه لیگ برتری استون ویلا بازی می کند، با ماماتا بانرجی سی ام بنگال غربی و همچنین سوراو گانگولی، کاپیتان سابق هند دیدار خواهد کرد. مارتینز همچنین از باشگاه موهون باگان بازدید خواهد کرد و مهمان اصلی این مسابقه خیریه خواهد بود.

او در مراسمی به یاد مارادونا شرکت خواهد کرد و با کودکان گروه های محروم وقت می گذراند. این فوتبالیست آرژانتینی در سفر دو روزه خود به این شهر در چندین رویداد اسپانسری نیز شرکت خواهد کرد.

در مورد بنیاد Satadru Dutta صحبت می کنیم، آنها خستگی ناپذیر ورزش را در ایالت تبلیغ می کنند. Satadru بسیاری از ستارگان فوتبال دیروز مانند دونگا، کارلوس آلبرتو والدراما، کافو و همچنین اسطوره های پله و مارادونا را معرفی کرد. اما برای اولین بار یک فوتبالیست قهرمان جام جهانی به کلکته می آید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله