برای «ریاضی‌دان» سوریا، حتی آسمان هم حد نیست: Sreesanth

هندی های بمبئی اولین تیم در تاریخ IPL بودند که با موفقیت بیش از 200 هدف را در بازی های متوالی تعقیب کردند. تیم تحت رهبری روهیت شارما راجستان رویالز را در خانه با تعقیب 213 شکست داد و تعقیب 215 مقابل پنجاب کینگز در موهالی را به طرز مضحکی آسان کرد. قهرمانان پنج‌گانه، پادشاهان پنجاب را پس از نیم‌قرن فوق‌العاده از تکیه‌گاه‌های اصلی هندی‌شان، ایشان کیشان و سوریاکومار یاداو، شکست دادند. MI یک هشدار در مورد خطر برای تیم های مخالف فرستاد، یعنی. با مسئولیت خودتون با ما به راحتی رفتار کنید.

سوریاکومار یاداو، بتمن ستاره MI به انجام کارهای سوریا در برابر پادشاهان پنجاب ادامه داد و با شلیک های 360 درجه خود، جمعیت را سرگرم کرد.

S Sreesanth بازیکن سابق کریکت هندی، با تمجید از batsman شماره 1 جهان T20I، SKY را ریاضیدانی به دلیل توانایی او در یافتن شکاف ها خواند.

Sreesanth که در Cricket Star Sports Live صحبت می‌کرد، گفت: «SKY فقط یک batsman نیست، او یک ریاضی‌دان است. او فقط عالی کار می کند. او مانند ریاضیدانی که از قطب نما و نقاله روی کاغذ استفاده می کند، میدان را تحلیل می کند. او این محاسبات را در ذهن تیز خود به خوبی انجام می دهد و از ابعاد زمین، سرعت توپ زنی و غیره نهایت استفاده را می برد. او به معنای واقعی کلمه دقیقا می داند که بازیکن زمین کجاست و شکاف ها کجاست. او خیلی دقیق است. می گویند آسمان حد است، اما برای ثریا حتی آسمان هم حد نیست.

Sreesanth همچنین اضافه کرد که MI به مسیرهای پیروزی بازگشته است و متوقف کردن روند آنها در IPL 2023 دشوار خواهد بود.

Sreesanth که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «وقتی سرخپوستان بمبئی طعم پیروزی را بچشند، هیچ مانعی برای آنها وجود نخواهد داشت. آنها سابقه طولانی موفقیت دارند. آنها این کار را در گذشته انجام داده اند و می توانند دوباره این کار را انجام دهند.”

تام مودی، بازیکن سابق کریکت استرالیایی نیز سرخپوستان بمبئی را به خاطر تعقیب و گریزهای موفقیت آمیز پشت سر هم در IPL 2023 و رویکرد بی باکانه ای که توسعه داده اند، تحسین کرد. مودی اظهار داشت که بازگشت ایشان کیشان به فرم نشانه خوبی برای MI است.

مودی در صحبت در Cricket Star Sports Live گفت: “هندی های بمبئی ترکیب بسیار قوی ای دارند و این نقطه قوت آنهاست. آنها یک طرف بی باک در تعقیب و گریز هستند و دارند آن را ثابت می کنند. تنها قطعه گم شده در ضربات آنها ایشان بود. کیشان و رسیدن او به فرم، یک تقویت بزرگ برای MI است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله