برای دیگو: ناپولی در مقابل ادای احترام به مارادونا – فوتبال ، 4-0 رم را شکست داد

وقتی این تیم به دیگو مارادونا ادای احترام کرد ، در یک بازی احساسی در لیگ ایتالیا ، ناپولی 4-0 رم را شکست داد. این اولین بازی ناپولی در سری آ از زمان مرگ مارادونا در روز چهارشنبه در زادگاهش آرژانتین بود. مارادونا در سال 1987 و 1990 ناپولی را به تنها دو قهرمانی خود در سری آ رساند و در این شهر جنوبی شخصیتی خداگونه به حساب می آید.

کاپیتان ناپولی ، لورنزو اینسینیه گفت: “مطمئناً ، من مثل همه هم تیمی هایم با انگیزه اضافی بازی کردم.” “ما بت خود را از دست دادیم و درد می کند.

“امروز مطمئناً ما حتی بیش از حد معمول می خواستیم برای دیگو ، برای شهرمان که این باخت را متحمل می شود ، نتیجه بگیریم. ما پیروزی را به او تقدیم می کنیم. ”

در این پیروزی ، “ناپولی” هم تراز “رم” و “یوونتوس” قرار گرفت ، شش امتیاز کمتر از رهبر “میلان” که در ابتدای روز مقابل “فیورنتینا” با نتیجه 2 برنده شد: هنگامی که Insigne دسته گل را زیر بنرهای اختصاص داده شده به مارادونا قرار داد ، در جایگاههای خالی دو طرف ورزشگاه آویزان کرد.

ورزشگاه سائو پائولو در ناپل رسماً به استادیو دیگو آرماندو مارادونا تغییر نام خواهد داد.

این آخر هفته در همه مسابقات سری A ادای احترام به مارادونا بود. این شامل یک دقیقه سکوت برای مارادونا بود ، در حالی که تصویر او نیز به احترام شماره پیراهنش در دقیقه 10 روی صفحه های استادیوم پخش شد. همه بازیکنان برای کف زدن متوقف شدند.

بازیکنان ناپولی به احترام مارادونا ست ویژه ای شبیه به پیراهن آرژانتین به تن کردند. Insigne همچنین پیراهنی با نام و شماره مارادونا را برداشت و پس از به ثمر رساندن یک ضربه آزاد در دقیقه 31 از روی یک ضربه آزاد ، او را بوسید.

فابیان رویز در دقیقه 64 برتری ناپولی را دوبرابر کرد و با یک ضربه کم به سمت راست و ضد حمله حمله کرد. “رم” پیشنهاد کمی داد و “ناپولی” در واقع 9 دقیقه بعد مسابقه را تعطیل کرد وقتی آنتونیو میرانته فقط توانست تلاش الیف الماس را دفع کند و دریس مرتنز برگشت.

بازیکن تعویضی Matteo Politano پنج دقیقه بعد با یک حرکت انفرادی پر شور ، گل دیگری به ثمر رساند.

بدون IBRA ، هیچ مشکلی

با وجود غیبت مربی و مهاجم ستاره ، آث میلان به آغاز شکست ناپذیر خود در فصل سری آ ادامه داد. ضربه سر آلسیو رومانولی و پنالتی فرانکو کاسی در نیمه اول پیروزی خود را نسبت به ناظر زلاتان ابراهیموویچ که مصدوم بود اما شریک زندگی خود در جایگاه بود ، تضمین کرد.

استفانو پیولی ، مربی “میلان” پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا هنوز غایب بود. روسونری پنج امتیاز از میلان و ساسولو فاصله گرفته است که هر دو در روز شنبه بازی کردند.

“میلان” در دقیقه 17 تیم را هدایت کرد ، زمانی که “رومانگولی” بدون گل باقی ماند تا ضربه سر خود را به کرنر در تیرک دروازه بفرستد. دوسان ولاهویچ تقریباً گل تساوی را به ثمر رساند ، اما تلاش او به نوار جانلوئیجی دونارما معطوف شد.

در عوض ، پس از خراب شدن الکسیس زلمیاکرز توسط هرمان پتزل ، کاسی یک پنالتی را به گل تبدیل کرد ، میلان در دقیقه 28 دو برابر شد. کیسی یک پنالتی دیگر دریافت کرد که بارتلومایژ درنگوفسکی ، دروازه بان “فیورنتینا” پنج دقیقه پس از خطای مارتین کاچرس روی تئو هرناندز ، آن را مهار کرد.

میلان می توانست در ابتدای نیمه دوم برتری خود را افزایش دهد اما اعتصاب هاکان چالان اوغلو استعفا داد.

مسابقات دیگر

اودینزه به دلیل ویروس کرونا ، تعداد بازیکنان زیادی نداشت اما موفق شد لاتزیو را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.

بولونیا با نتیجه 1 بر 0 باشگاه “کروتون” را شکست داد. کالیاری مقابل “اسپایس” به تساوی 2-2 رسید.