گرگ ها برای بهبودی رائول خیمنز پس از پیروزی در “آرسنال” دعا می کنند


کونور کوئیدی ، کاپیتان گرگ ها گفته است که در حال دعا است ، اما رائول خیمنز ، هم تیمی اش ، پس از انتقال مکزیکی به دلیل مصدومیت از ناحیه سر ، در جریان پیروزی 2-1 تیمش مقابل آرسنال در روز یکشنبه ، در حال بهبودی کامل است. خیمنز پس از برخورد با دیوید لوئیس قبل از اینکه در اوایل بازی از زمین خارج شود ، 10 دقیقه در زمین تحت درمان پزشکی قرار گرفت. رئیس گرگ نونو اسپیریتو سانتا تأیید کرد که این جوان 29 ساله هوشیار است و به درمان پاسخ می دهد. کودی گفت: “ما بلافاصله می دانستیم.” “او با افراد مناسب است ، اما ما امیدواریم و دعا می کنیم که حال او خوب باشد ، زیرا اکنون به او فکر می کنیم.

بوق تجاری

“این چیزی است که ما هرگز نمی خواهیم ببینیم. من امیدوارم و دعا می کنم که همه چیز خوب باشد ، امروز تنها چیزی که مهم است خوب بودن او و دیوید لوئیس است.”

دیوید لوئیس با خونریزی به باند سفیدی که دور سرش پیچیده شده بود ادامه داد تا اینکه هلال ماه ، هنگامی که راب هولدینگ جایگزین او شد ، منجر به درخواست های جدیدی برای معرفی بازیکنان جایگزین ضربه مغزی در فوتبال شد.

قانون گذاران فوتبال IFAB در را برای جایگزینی ضربه مغزی باز کرده اند ، که به طور آزمایشی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت به امید صعود در جام حذفی این فصل

با این حال ، میکل آرتتا ، سرمربی آرسنال از تصمیم تعویض فوری بازیکن برزیلی دفاع کرد و گفت که وی سرانجام به دلیل ناراحتی ناشی از قطع این حادثه و نه به دلیل علائم ضربه مغزی ، اخراج شد.

آرتتا گفت: “اول از همه ، دکتر باید بررسی کند که آیا از هوش رفته است.” “دیوید فقط به فکر این برش بود ، نه چیز دیگری.

“او بسیار ناخوشایند بود و نمی توانست توپ را به توپ برساند. مدافع میانی که نمی تواند سر بزند ، نمی تواند بازی کند.”

گرگهای دیگر در 9 بازی قبلی لیگ فقط 5 گل دریافت کرده اند ، اما پدرو نتا و دانیل پادنس از سال 1979 اولین برد خارج از خانه خود مقابل آرسنال را داشته اند.

سرعت ترائوره ​​آرسنال را می سوزاند

نتا سریع واکنش نشان داد و پس از ارسال لئاندر دندونکر در دقیقه 27 ارسال آدام ترائوره ​​به تیر دروازه را متمرکز کرد.

این برتری کوتاه بود زیرا آرسنال از شش بازی لیگ به اولین گل خود پاسخ داد.

سانتر دعوت کننده ویلیان توسط گل گابریل مگالهاس در پشت دروازه برای گل دوم باشگاه مهار شد.

اما خط دفاعی آرسنال ، که اساس احیای آرتتا بود تا پایان فصل گذشته که آنها قهرمان جام حذفی شدند ، نتوانست همگام با سرعت ترائوره.

دارت های دیگر اسپانیایی نتا را ناکام گذاشت و وقتی شوت او توسط برند لنا ریخت ، پودانس به احتمال زیاد واکنش نشان داد و توپ را به خانه زد.

پس از وقفه ، آرسنال پاسخ داد تا مردم را به نونو برگرداند ، اما میزبان در سومین مرحله نهایی دوباره الهام بخش و پایان بالینی نبود.

انتظار پی یر امریک آبومیانگ یک گل در لیگ برتر با یک بازی آزاد است زیرا او برای سه سال یک قرارداد پرسود جدید به ارزش 55 میلیون پوند (73 میلیون دلار) امضا کرده است.

کاپیتان آرسنال شانس بیشتری برای گل تساوی داشت اما متأسفانه آرتتا خیلی جلوتر رفت.

در حال حاضر ، “توپچی ها” در سه بازی خانگی متوالی شکست خورده و به جایگاه 14 جدول صعود کرده اند.

بالا رفته

آرتتا افزود: “اگر در خانه سه بازی پشت سر هم باختید ، نگران کننده است. من مسئول این کار هستم”. “ما باید توپ را در تور قرار دهیم ، در نیمه اول آنها دو شوت به سمت دروازه زدند و دو گل به ثمر رساندند.”

در انتهای دیگر جدول ، “گرگ ها” به مقام ششم صعود می کنند و در فاصله چهار امتیاز ، رهبران لیگ “تاتنهام” و “لیورپول” هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله