“بدیهی است که به عنوان کاپیتان کار اشتباهی انجام می دهم”: KL Rahul در حادثه LSG vs RR

Lacknow Super Giants با پیروزی 10 ران مقابل راجستان رویالز در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه پیروز شد. این برد، شانس لاکنو را برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر تقویت می کند، اما کاپیتان راهول و تیمش هنوز باید روی برخی چیزها کار کنند. اولین ضربه زدن، لاکنو فقط 154 دوش روی تخته ارسال کرد. علیرغم به ثمر رساندن 87 ران برای ویکت اول، راجستان تنها توانست 144 ران را در 20 اور انجام دهد که باعث ناامیدی کاپیتان میزبان، سانجو سامسون شد.

در پایان مسابقه راهول کاپیتان LSG با شوخی در مورد کاپیتانی خود فاش کرد که یکی از شوت های هم تیمی خود به او اصابت کرده است. بنابراین به نظر می رسد که او با “کاپیتانی” خود خوب نیست.

راهول در مراسم معرفی پس از بازی گفت: “با پرتاب یکی از هم تیمی هایم ضربه خوردم، بنابراین به وضوح به عنوان کاپیتان اشتباه می کردم.”

بازیکن کریکت کارناتاکا در مورد مجموع تیمش گفت: “10 تا، پیامی که من و کایل فرستادیم 160 بود، مجموع خوبی در این پیست خواهد بود، آنها چند بولر خوب نیز دارند که از شرایط استفاده کردند. 10 امتیاز کم بودیم اما برای توپ موافق بودیم. و شبنم وجود نداشت، بنابراین هر دو تیم منصف بودند. ما دیروز اینجا آمدیم و دیدیم که 180 قرار است امتیاز هدف باشد، اما اولین اوور از بولت، من و کایل با هم صحبت کردیم و متوجه شدیم که ویکت 180 نیست. توپ کمی پایین بود بنابراین به خودمان زمان دادیم. بازی کردن شاید اگر کمی بهتر بازی می کردیم می توانستیم 170 هم بگیریم.

من فکر می‌کنم دویدن ضربه‌زن (میشری) و دو ویکت پشت سر هم به حریف (تیم خودش) فرصت می‌دهد. ما می دانیم که راجستان چهار نقطه قوت برتر آنهاست، بنابراین باید برنامه های خود را برای حذف آنها می داشتیم.”

خود راهول در بهترین فرم نبود. در بازی مقابل رویالز، او 32 توپ 39 را به ثمر رساند، در حالی که ویکت اول 82 ران به ثمر رساند. کاپیتان می‌داند که باید دویدن‌های سریع‌تری را به ثمر برساند تا فرنچایز در مسابقات تمام شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله