برد 24 ران فیلمنامه فاف دو پلسیس، محمد سراج برای رویال چلنجرز بنگلور و پنجاب کینگز

Faf du Plessis علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه دنده قبل از اینکه محمد سراج بهترین عملکرد خود را در IPL انجام دهد تا پیروزی 24 ران رویال چلنجرز بنگلور در برابر پنجاب کینگز را در روز پنجشنبه انجام دهد. دو پلسیس که به دلیل مصدومیت به عنوان “مهاجم” بازی می کرد، 84 توپ از 56 گل به ثمر رساند و یک ویکت 137 دونده را با کاپیتان ویرات کوهلی (59 بر 47) به اشتراک گذاشت تا RCB را به 174 برای چهار پس از سقوط هدایت کند. در خفاش

اگرچه کاپیتان با فرم شیخار داوان برای دومین بازی متوالی در دسترس نبود، پنجاب قدرت شلیک کافی برای تعقیب 175 را داشت اما در اوایل تعقیب، ویکت های زیادی را از دست داد.

سراج با توپ جدید و همچنین در اورهای مرده ویکت گرفت تا در نهایت در چهار اوور امتیاز 4/21 را به دست آورد و پیروزی مورد نظر تیمش را تضمین کند. ضد حمله جیتش شارما 41 بر 27 برای پنجاب بی نتیجه بود.

این سومین برد RCB در شش بازی بود، در حالی که پنجاب سومین شکست خود را در شش بازی متحمل شد.

سراج آنقدر داغ بود که نمی توانست دست به کار شود و آتاروا تاید را با یک شوت تیز از توپ دوم اینینگ خارج کرد و سپس لیام لیوینگستون خطرناک را در اوور چهارم حذف کرد. هر دو اخراج lbw پس از بررسی های موفق DRS انجام شد.

سپس وانیندو هاسارانگا قبل از اخراج سام کوران و هارپریت باتیا اوضاع را برای میزبان بدتر کرد، به متیو شورت هدیه داد.

در 97 برای شش، بازی تمام شده و غبارآلود به نظر می رسید، اما جیتش شارما پنجاب را با ضربه های تمیز، به ویژه در زمین، در بازی نگه داشت. در نهایت شرکای او تمام شد.

پیش از این، در 91 بدون باخت در 10 اور، RCB در کورس 200 به اضافه بود، اما پنجاب در میانه و اورهای مرگ به خوبی ضربه زد تا حریف را محدود کند.

دو پلسیس با ضربه ستیزه جویانه خود پنج شش و به همان تعداد چهار ضربه زد. همانطور که اغلب اتفاق می افتد، کاپیتان سابق آفریقای جنوبی ترسی نداشت که کنده های خود را در معرض چرخان قرار دهد تا دستان خود را برای شوت های بزرگ آزاد کند.

کوهلی 59 توپ از 47 توپ به دست آورد، اگرچه نیمه اول بازی هایش شلتر بود.

این چهارمین بازی RCB 50-plus در این فصل بود که بر ثبات آنها تأکید داشت.

RCB پس از شروع خوب دو پلسیس و کوهلی که تیم خود را بدون باخت در بازی به 59 رساندند، کمی ناامید می شد.

آرشدیپ سینگ و کوران با توپ جدید از تاکتیک های توپ کوتاه در برابر دو پلسیس و کوهلی استفاده کردند اما نتیجه نداد.

ستاره هندی با کاور علامت تجاری خود از اسپینر هارپریت برار شروع کرد و سپس توپ کوتاهی را از آرشدیپ روی پای کوتاه برای چهار نفر دیگر در اوور سوم کشید.

دو پلسیس با یک جفت شش سیکس از برار شروع کرد که در کنار آرشدیپ بولینگ را باز کرد.

این بازیکن آفریقای جنوبی فضایی را برای یک شش مستقیم بزرگ روی سر برار باز کرد و آن را با یک ضربه مستقیم و طولانی دیگر ادامه داد. با این حال، بهترین اینینگ او یک 6 پشت سر هم از ناتان الیس بود، زمانی که او در آستانه ضربه زدن به آن از بالای سر توپ گیر بود.

RCB تنها توانست 83 دوش از 60 توپ آخر را مدیریت کند. راهول چهار و سام کوران موفق به گرفتن ویکت نشدند اما اجازه ندادند که بتزنان آزادانه بدود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله