رافائل نادال پس از یک ضربه نگران‌کننده در مسابقات اوپن فرانسه از مسابقات مسترز مادرید کنار کشید

عکس فایل رافائل نادال.© AFP

رافائل نادال روز پنج‌شنبه اعلام کرد که در پایان این ماه، مسترز مادرید را از دست خواهد داد، زیرا او به بهبودی خود از آسیب دیدگی لگن ادامه می‌دهد که ضربه بزرگی به آمادگی او برای مسابقات آزاد فرانسه است. در حال حاضر دلم برای مونت کارلو و بارسلونا تنگ شده بود. نادال در اینستاگرام نوشت و متأسفانه نمی‌توانم در مادرید باشم. وی افزود: مصدومیت هنوز بهبود نیافته است. این بازیکن 36 ساله اسپانیایی از زمان شکست در دور دوم مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه بازی نکرده است.

نادال امیدوار است پانزدهمین قهرمانی اوپن فرانسه در رولان گاروس در ماه مه را به دست آورد، اما مشکل همسترینگ او در ملبورن به شدت مانع ورود او به مسابقات شده است.

قهرمان 22 دوره گرند اسلم انفرادی – که رکورد مردان را با نواک جوکوویچ به اشتراک می گذارد – در ابتدا فکر می کرد که دو ماه از میادین دور خواهد بود.

او از مسابقات زمین خاکی در ایندیان ولز و میامی کناره گیری کرد و قصد داشت در اوایل فصل زمین خاکی بازگردد، اما این امر محقق نشد.

نادال افزود: اساساً قرار بود دوره ریکاوری 6 تا 8 هفته ای باشد و اکنون حدود 14 هستیم.

«واقعیت این است که وضعیت آن چیزی نیست که ما انتظارش را داشتیم. تمام نشانه های پزشکی رعایت شد، اما شفا آنطور که در ابتدا به ما گفته شد پیش نرفت.

نادال گفت که او و تیمش تصمیم گرفته اند درمان دیگری را امتحان کنند و ببینند آیا اوضاع بهتر می شود یا خیر، اما او برای بازگشت خود جدول زمانی تعیین نمی کند.

مسائل تناسب اندام او از زمانی که سال گذشته چهاردهمین قهرمانی اوپن فرانسه را به دست آورد، بیشتر به یک موضوع تبدیل شده است.

تابستان گذشته در ویمبلدون به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم مجبور شد از مرحله نیمه نهایی کناره گیری کند.

مسابقات آزاد فرانسه از 28 می آغاز می شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله