“بدترین سردرد را داشتم…”: اظهارات پر سر و صدا سرمربی سابق انگلیس در مورد هاردیک پاندیا

کاپیتان گجرات تایتان هاردیک پاندیا© BCCI

سفر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در IPL 2023 مانند یک ترن هوایی بوده است. تیم تحت هدایت هاردیک پاندیا پنج بازی انجام داد و در دو بازی شکست خورد. اولین شکست آنها در برابر نایت رایدر کلکته و دومین شکست آنها مقابل راجستان رویالز بود. کاپیتان هاردیک پاندیا، که همه را با مهارت‌های رهبری و عملکرد خود در آخرین نسخه تحت تأثیر قرار داد، امسال هنوز موفقیت‌های امیدوارکننده‌ای را ارائه نکرده است. با این حال، پل کالینگوود، بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس، از این بازیکن هندی همه کاره تمجید کرد و او را یک ستاره راک نامید.

کالینگوود همچنین فاش کرد که پاندیا در دوران مربیگری اش به عنوان سرمربی انگلیس باعث سردردهای زیادی برای او شده است.

هاردیک پاندیا یک ستاره راک و یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان است. او از جلو هدایت می‌کند. او وقتی به عنوان سرمربی انگلیس مقابل هند بازی کردیم، بزرگترین دردسر را برای من ایجاد کرد. او می‌تواند با بازی خود رنگ بازی را تغییر دهد و این چیزی است که او تهدید خود را برای هر مخالفی انجام می دهد.”

هاردیک عملکرد بسیار متوسطی در این تورنمنت داشت زیرا تنها 49 دوش در چهار مسابقه انجام داد. جدای از آن، او توانست تنها یک ویکت را اسکالپ کند.

گجرات تایتانز قرار است در بازی آتی خود در IPL 2023 در روز شنبه در استادیوم کریکت اکانا، لاکنو به مصاف لاکنو سوپر جاینتز برود.

در حالی که تایتان ها پس از شکست سه ویکت خود مقابل راجستان رویالز به دنبال شروعی تازه خواهند بود، LSG با پیروزی 10 ران در مقابل تیم تحت رهبری سانجو سامسون، به رده دوم امتیازات صعود کرد. جدول.

هر دو تیم در این فصل کمی ناسازگار بوده اند و هر کدام دو بازی را باخته اند، اگرچه تایتان ها یک بازی کمتر از LSG انجام داده اند. تایتان ها که در رده چهارم جدول لیگ قرار دارند، در این فصل برای دفاع از نتایج با مشکل مواجه شده اند.

با این حال، تایتان ها ممکن است یک مزیت روانی جزئی داشته باشند که فصل گذشته هر دو بار Supergiants را شکست دادند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله