در بخش فوتبالیست مورد علاقه، انتخاب ساچین تندولکار با انتخاب ویرات کهلی یکی نیست.

عکس فایل ساچین تندولکار و ویرات کهلی

ساچین تندولکار و ویرات کوهلی ممکن است دو بازیکن کریکت متعلق به دو دوره مختلف باشند، اما اغلب بر اساس آمار کریکت آنها با یکدیگر مقایسه می شوند. در حالی که شباهت های زیادی بین کوهلی و تندولکار وجود دارد، تفاوت هایی در کارهایی که آنها در طول سال ها در خط 22 یاردی انجام داده اند وجود دارد. در واقع، وقتی صحبت از انتخاب یک فوتبالیست مورد علاقه به میان می آید، آنها کاملاً متضاد با یکدیگر هستند.

کوهلی چندین بار توضیح داده است که کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال را بسیار دوست دارد. زمانی که اخیرا از ساچین تندولکار نام “فوتبالیست مورد علاقه اش” پرسیده شد، او لیونل مسی رقیب سرسخت رونالدو را انتخاب کرد.

کوهلی در مصاحبه گذشته تحسین خود را برای رونالدو ابراز کرد که با پشتکار محض به همه آنچه در بازی زیبا دست یافته است، دست یافته است.

“سوال سخت. اما می توانم بگویم کریستیانو کامل ترین بازیکنی است که دیده ام. چه پای چپ، چه پای راست، سرعت یا مهارت های دریبل زدن، او شگفت انگیز است. من گلزن بهتری ندیده ام. (رونالدو) پدیده از طرف دیگر، چیز دیگری وجود داشت. او انقلابی در ورزش ایجاد کرد و همه او را دنبال کردند. جای او خاص است، اما اگر من مجبور بودم فقط یک نفر را در تیمم بگیرم تا انرژی و شدت بیاورم، آن کریستیانو است.” در گذشته

رونالدو و مسی در بیشتر دوران حرفه ای خود با هم اختلاف داشتند. از نظر عناوین توپ طلا، مسی با 7 عنوان توپ طلا از رونالدو جلوتر است. آرژانتینی همچنین اخیراً با آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال شد، تنها جامی که از او دور شده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله