سرخپوستان بمبئی XI در مقابل پادشاهان پنجاب، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا Jofra Archer برمی گردد؟

عکس فایل از جفری آرچر.© BCCI/IPL

هندی‌های بمبئی که همیشه آهسته شروع می‌کنند، شیار خود را پیدا کرده‌اند و روز شنبه در لیگ برتر هند در برابر پادشاهان پنجاب متزلزل خواهند بود. هندی‌های بمبئی پس از شروع ضعیف با شکست در دو بازی اول خود، که در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند، موفق شدند با پیروزی مقابل دهلی کپیتالز، نایت رایدر کلکته و سان‌رایزرز حیدرآباد به طرز چشمگیری به عقب برگردند. روهیت شارما و ایشان کیشان در صدر، شروعی پرشور برای سرخپوستان بمبئی ایجاد کردند و آنها را نزدیک به 10 دوش در یک اور انجام دادند که سکو را برای بقیه ایجاد کرد.

زوج خارجی کامرون گرین و تیم دیوید در سه بازی اخیر با خفاش عملکرد خوبی داشته اند، اما باید دید سوریاکومار یاداو، سوریاکومار یاداو، مهره اصلی آنها چگونه کار خود را انجام خواهد داد. در بخش بولینگ، سرخپوستان بمبئی احتمالا بدون ستاره خارجی خود، جافری آرچر، که همچنان به بازگشت محتاطانه به کریکت لیگ برتر ادامه می دهد، خواهند ماند.

ضربان‌ساز بازوی راست از زمان بازی افتتاحیه MI مقابل RCB در 2 آوریل بازی نکرده است، در حالی که او با تیم تمرین می‌کرده اما نه در حالت کامل.

آرجون تندولکار جوان شروعی چشمگیر در دوران حرفه ای خود در IPL داشت و اولین ویکت خود را در آخرین بازی مقابل SRH به دست آورد و همچنین برای دفاع از 20 ران با انضباط اوور سقوط کرد که باعث افزایش اعتماد به نفس بازوی چرخان بازوی چپ می شد.

سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب را پیش بینی کردند:

روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، کامرون گرین، تیلاک ورما، تیم دیوید، آرجون تندولکار، نهال وادهرا، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، جیسون برندوف

موضوعات مطرح شده در این مقاله