با ۷ عکس انوشکا شارما نوشته زیبای تولد ویرات کوهلی برای همسر

با ۷ عکس انوشکا شارما ویرات کوهلیس نوشته زیبای تولد همسر

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما© توییتر

آنوشکا شارما، بازیگر بالیوود و همسر ویرات کوهلی، کریکت باز هندی، در 1 می 2023 35 ساله شد. ویرات به همین مناسبت ۷ تصویر زیبا از همسرش را با پیامی دوست داشتنی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا تولد او را تبریک بگوید. در حالی که کوهلی مشغول بازی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای رویال چلنجرز بنگلور بود، آنوشکا اغلب در استادیوم دیده می شد که به دنبال همسرش بود. “دوستت دارم از طریق غلیظ و نازک و تمام دیوانگی های زیبات. کهلی به همین مناسبت در توییتی نوشت: تولدت مبارک، هر چه هستم.

در جبهه کریکت، رویال چلنجرز بنگلور زمانی که در روز دوشنبه در اینجا در اینجا با غول بزرگ IPL، لاکنو روبه‌رو می‌شود، به دنبال این است که از اتکای بیش از حد به بالاترین درجه معروف خود خلاص شود.
RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که همگی ویکت‌ها را در هشت بازی تاکنون به دست آورده‌اند، تلاش کرده است.

با قرار گرفتن بیشتر تیم ها در جدول رده بندی، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت کاهش یافت.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی کار خود را انجام دهند و زمان آن فرا رسیده است که بازیکنانی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک قدم بردارند.

فیلدینگ و فیلدینگ نیز نیاز به بهبود دارد که خود کوهلی پس از شکست مقابل KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” مورد استفاده قرار گرفته است به آمادگی کامل برگردد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله