جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، فهرست نارنجی و بنفش پس از شکست MI در تریلر پر امتیاز

قهرمانی های تیم دیوید باعث شد تا Mi یک پیروزی بزرگ در برابر RR به ارمغان بیاورد© BCCI/Sportzpics

در هزارمین مسابقه تاریخ لیگ برتر هند (IPL)، هندی‌های بمبئی یک هدف بزرگ 213 ران را در برابر راجستان رویالز تعقیب کردند تا به شکار خود برای حضور در پلی آف ادامه دهند. این پیروزی چهارمین پیروزی MI از 8 بازی بود، در حالی که RR فرصت را از دست داد تا با شکست، جایگاه اول جدول امتیاز را به دست آورد. این یاشاسوی جیسوال بود که اولین تن IPL خود را به ثمر رساند تا صحنه عالی را برای رویالز رقم بزند، اما قهرمانی های تیم دیوید و سوریاکومار یاداو در پایان به MI اجازه داد تا دو امتیاز از بازی کسب کند.

جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده:

راجستان رویالز اگر در روز یکشنبه هندی‌های بمبئی را شکست می‌داد، در صدر جدول امتیازی IPL 2023 قرار می‌گرفت، اما شکست آنها باعث شد مدافع عنوان قهرمانی گواجرات تایتانز با 12 امتیاز در صدر قرار گیرد. در مجموع 4 تیم هر کدام 10 امتیاز دارند که لاکنو سوپر جاینتز، راجستان رویالز، چنای سوپر کینگز و پنجاب کینگز چهار جایگاه بعدی را در اختیار دارند.

پایتخت دهلی با تنها 2 پیروزی از 8 بازی در انتهای جدول لیگ باقی مانده است.

8nn90np8

جدول رده بندی کلاه نارنجی:

با یک قرن درخشان در بازی مقابل بمبئی، جیسوال به رتبه اول صعود کرد. 1 امتیاز، جلوتر از فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور در جدول. جیسوال در 9 مسابقه 428 ران به ثمر رسانده و دو پلسیس با 422 دوش در 8 مسابقه دقیقاً پشت سر او قرار دارد.

دوون کانوی (414)، روتوراج گایکواد (354) و ویرات کوهلی (333) در رده 5 برتر قرار دارند.

کلاه بنفش در جدول رده بندی:

پیسر چنای سوپر کینگز توشار دشپنده، دارنده کلاه بنفش فعلی با 17 پوست سر در 8 مسابقه است. او دارای نرخ اعتصاب 11.76 است، اگرچه نرخ اقتصادی او بالاتر از 11.07 است. پس از او آرشدیپ سینگ از پادشاهان پنجاب با 15 ویکت قرار دارد.

محمد سراج (14)، رشید خان (14) و آر اشوین (13) سه بازیکن بعدی هستند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله