تیم دیوید 3 شش تا می زند تا برنده سرخپوستان بمبئی شود. واکنش ساچین تندولکار طلاست. نگاه کن

تیم دیوید (چپ) و تیلاک وارما© BCCI

تیم دیوید قهرمان سرخپوستان بمبئی بود زیرا بازیکن همه کاره با زدن سه شش در سه توپ تیمش را به پیروزی مقابل راجستان رویالز در لیگ برتر هند (IPL) در روز یکشنبه (IPL) 2023 هدایت کرد. با 17 ران مورد نیاز برای تکمیل فینال، توپ به جیسون هولدر واگذار شد اما شروع آنطور که انتظار می رفت نبود. دیوید اولین توپ را مستقیماً روی زمین به مدت شش ضربه زد و سپس آن را با حداکثر ضربه در وسط ویکت ادامه داد. فشار تمام بر روی پرتاب کننده هند وست بود و توپ سوم نیز برای شش پایانی بر روی توپ گیر در پای مربعی عمیق فرستاده شد. جمعیت به تشویق ایستاده و حتی ساچین تندولکار نیز در حال خندان دیده می شود.

قرن دوشیزه یاشاسوی جیسوال (124) جوان با استعداد، بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه متوالی به ثمر رساند و هندی‌های بمبئی در روز یکشنبه در لیگ برتر هند یک پیروزی خیره کننده با شش ویکت مقابل راجستان رویالز ثبت کردند.

جیسوال 21 ساله 124 دوش را تنها از 62 توپ، با 16 مرز و 8 ماکسیمم، با نرخ ضربه 200 شکست داد تا پس از انتخاب ضربه زدن، به تنهایی رویالز را به 212 برای 7 بار هدایت کند.

سرخپوستان بمبئی با ضربه های مهم کامرون گرین (44) و سوریاکومار یاداو (55 با 29 توپ) در وسط مبارزه کردند تا اینکه دیوید به همراه تیلاک وارما (29 بازی خارج از بازی) بازی را به پایان رساند و میزبان با سه توپ هدف را تعقیب کرد. یدکی.

با 17 اور مورد نیاز در فینال که توسط جیسون هولدر انجام شد، دیوید از سه انینگ اول، سه ضربه ششم متوالی زد تا بازی را به پایان برساند، زیرا MI به 214 برای 4 در 19.3 اور رسید تا به کاپیتان روهیت شارما هدیه تولد بدهد.

دیوید در مجموع پنج شش و دو چهار توپ را شکست و تنها با 14 توپ 45 گل به ثمر رساند. او 62 دوش از تنها 23 توپ را برای یک ویکت پنجم بدون شکست با وارما اضافه کرد تا جدول رویالز را تغییر دهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله