«با عجله باید شلوارم را بپوشم…»: اوریدیمان ساها داستان خنده‌دار شلوارش را از درون می‌گوید.

ویکت اسپینر Wriddhiman Saha پس از اینکه در جریان مسابقه IPL 2023 بین گجرات تایتانز و لاکنو سوپر جاینتز در روز یکشنبه به میدان رفت و شلوار خود را به عقب پوشیده بود، تبدیل به موضوع شد. ساها که 81 گل از 43 توپ به ثمر رساند تا به تیمش کمک کند در مجموع 227 بر 2 به ثمر برسد، همه هواداران و بازیکنان حاضر در زمین را نیز به خنده انداخت. با این حال، پس از پایان مسابقه به نفع گجرات، ساها دلیل ارتکاب چنین “جنایت مد” بزرگی را فاش کرد.

ساها در صحبت با هم تیمی خود سریکار بهارات فاش کرد که او در حال انجام یک جلسه ضربات ضربتی بود که به میدان فراخوانده شد و در عجله خود شلوار خود را به عقب پوشید.

بهارات گفت: “من به داوران گفتم که شما یک جلسه سوزن دارید، اما آنها اجازه نمی دهند بمانم.”

“من داشتم غذا می خوردم و پزشک گفت که من هم باید دارو بخورم. بنابراین مجبور شدم با عجله شلوارم را بپوشم و برعکس پوشیدم. بعد از دو جلسه برگشتم و شما کار فوق العاده ای انجام دادید. سها پاسخ داد.

گجرات تایتانز به روند خود در لیگ برتر هند ادامه داد زیرا مدافع عنوان قهرمانی لاکنو سوپر جاینتز را با 56 ران در احمدآباد شکست داد. این هشتمین برد آنها در 11 بازی بود که آنها را به 16 امتیاز رساند و آنها را به مرحله پلی آف نزدیک کرد.

با تعقیب 228، LSG در نیمه راه به 102 قوی برای یک رسید، اما چرخ ها در نهایت از بین رفتند و GT آنها را با چند اور ضربه محکم به هم گره زد.

علیرغم اینکه کوینتون دی کوک 70 امتیاز درخشان در اولین بازی فصل خود را به دست آورد و کایل مایرز با روحیه 48 در اوج، رده متوسط ​​LSG در یک تعقیب و گریز کوهستانی فرو ریخت و با امتیاز 171 برای هفت در 20 اور به رقابت واگذار شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله