پس از تصمیم گیری، ترنت بولت ابراز تمایل زیادی برای بازی در جام جهانی ODI در هند کرد.

تصویر فایل ترنت بوت© AFP

ترنت بولت با انصراف از قراردادش با نیوزلند، همچنان “میل بزرگ” برای بازی در جام جهانی ODI هند در اواخر امسال دارد و اخیرا شاهد “تحرک کمی” در این راستا بوده است. بولت در آگوست گذشته از قرارداد خود با نیوزلند انصراف داد تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند و به بازی کریکت فرنچایز در سراسر جهان ادامه دهد. این بازیکن 33 ساله از سال گذشته جام جهانی T20 برای تیم ملی انتخاب نشد و منتخبان ترجیح دادند فرصت بیشتری به بازیکنان قراردادی بدهند.

من هنوز هم تمایل زیادی برای بازی در نیوزلند دارم. پس این است: من تصمیم گرفتم. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که 13 سال سابقه حرفه ای با سیاهپوشان داشته باشم و هی، هنوز هم آرزوی زیادی برای بازی در جام جهانی دارم.

بولت در حاشیه حضورش در IPL با راجستان رویالز به ESPNcricinfo گفت: «ما خواهیم دید که چطور پیش می‌رود: در حال حاضر هنوز کمی تغییر در چشم‌انداز وجود دارد.

نیوزلند در فینال جام جهانی 2019 در برابر انگلیس به طرز غم انگیزی شکست خورد، اما بولت معتقد است تیمش شانس خوبی برای حضور در مسابقات ICC برنامه ریزی شده برای اکتبر تا نوامبر دارد.

به یاد دارم که بعد از فینال 2019 به کین گفتم [Williamson] که ما باید دوباره در سال 2023 در هند باشیم. شرم آور است که چه بلایی سر زانویش می آید، اما او تمام تلاشش را می کند تا به آنجا برسد. این یک تورنمنت فوق العاده است… صد در صد، من تمایل دارم که در آنجا اجرا کنم.

ما یک تیم یک روزه عالی هستیم. ما چند بازیکن داریم که به هند سفر کرده‌اند و شرایط را بسیار تجربه کرده‌اند و جام‌های جهانی به این موضوع می‌رسد. شما نمی توانید تجربه بخرید، اما می توانید. من بازیکنانی را که سال ها در این شرایط تور بوده اند را جایگزین نمی کنم.” لیگ های قارچ در سراسر جهان، تقویم را بیش از هر زمان دیگری شلوغ کرده است. بولت که در لیگ‌های سراسر جهان کار می‌کند، گفت که دیدن تقویم در چند سال دیگر جالب خواهد بود.

فکر می‌کنم زمان هیجان‌انگیزی هم برای فرنچایز و هم برای کریکت بین‌المللی است. لیگ ها – تحرکات زیادی در این فضا وجود دارد، اما سوال بزرگ این است که چند سال دیگر چگونه خواهد بود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله