توییت «انبه شیرین» نوین الحق در طول توییت های MI vs RCB IPL 2023 ویرات کوهلی دوباره تف کرد

به نظر می رسد که رقابت بین نوین الحق، بازکننده افغانستان و ویرات کوهلی، بت زن هندی، به این زودی ها پایان نخواهد یافت. شایان ذکر است، هر دو بازیکن در طول مسابقه رویال چلنجرز بنگلور IPL 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه کریکت اکانا درگیر جنگ لفظی شدند. این مشکل به حدی بالا گرفت که این دو بازیکن نه تنها در جریان مسابقه با یکدیگر برخورد کردند، بلکه بعد از پایان بازی باعث درگیری هم شدند.

در حالی که آمیت میشرا این دو را هنگام درگیری در زمین جدا می کرد، بازیکنان دو طرف باید آنها را از یکدیگر دور نگه می داشتند، پس از ادامه درگیری لفظی حتی پس از پایان بازی.

در حالی که کهلی پس از بازی بدون اینکه کسی را هدف قرار دهد، نقل قولی را در اینستاگرام منتشر کرد، نوین در استوری اینستاگرام خود نوشت: “شما آنچه را که لیاقتش را دارید دریافت می کنید، قرار است که باشید و اینطور پیش می رود.”

چند روز بعد، ناوین تصویری را با گوتام گامبیر به اشتراک گذاشت که او نیز در روز مسابقه با کهلی در دفاع از تیم ملی فوتبال افغانستان اسپار کرد و نوشت: «با مردم آن گونه رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار شود. با مردم طوری صحبت کنید که می خواهید #با (اموجی بز) با شما صحبت کنند.»

روز سه شنبه، ناوین داستانی از مسابقه RCB و هندی های بمبئی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. نظراتی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه او دوباره کهلی را هدف قرار داده بود منتشر شد. با این حال او نام هیچ بازیکنی را در داستان خود نبرده است.

نوین هنگام به اشتراک گذاشتن تصویری از قرار دادن انبه در مقابل صفحه تلویزیون که مسابقه RCB و MI را نشان می داد، نوشت: “انبه های شیرین”. لازم به ذکر است که فیلم روی صفحه بلافاصله پس از اخراج کهلی (1) بود.

استوری اینستا را اینجا ببینید:

k41ld1ao

بازی RCB و MI در ورزشگاه Wankhede برگزار می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله