“با الهام از ام اس دهنی”: جانتی رودز ویدیوی ویروسی را بررسی می کند که چگونه به کشاورزان کمک می کند – این طلاست

جانتی رودز، یکی از بزرگترین فیلدبازانی که بازی کریکت تا به حال به خود دیده است، حتی امروز نیز یک چهره محبوب در انجمن کریکت است. نه تنها نحوه انجام بازی جنتلمنی او باعث تحسین جهانی او شد، بلکه نحوه رفتار او در خارج از زمین نیز بود. در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و چنای سوپر کینگز که با مانعی به شکل باران مواجه شد، طبیعت فداکار رودز واقعاً برای هواداران قابل مشاهده بود.

هنگامی که باران در استادیوم اکانا در لاکنو می بارید، رودز که مربی میدان LSG است، یکی از نخ های پوشش را گرفت و در تلاش برای پوشاندن سریعتر زمین، دست کمکی به بازیکنان دراز کرد.

ویدئویی از اقدام فداکارانه رودز در شبکه های اجتماعی منتشر شد و طرفداران او را به دلیل طرد شدن تشویق کردند.

رودز در واکنش به این ویدیو گفت: «متشکرم @Anand_ac314، من واقعا از @msdhoni الهام گرفتم و چگونه او با حمایت باورنکردنی که در #EkanaStadium دریافت کرد، الهام گرفت. نه فقط یک افسانه، بلکه یک مرد بزرگ #7 #افسانه #مرد بزرگ #احترام به بازی”

کریکت باز سابق آفریقای جنوبی در واکنش به ویدیوی دیگری از اقدام خود که توسط LSG به اشتراک گذاشته شده است، گفت: “فقط تلاش می کنم به نشانه هواداران من در دهه 90 عمل کنم که می گفتند “70 درصد زمین را آب و جانتی بقیه را می پوشاند”. “

در مورد مسابقه، آیوش بادونی در میان خرابه‌ها با نیم قرن کلاسی بر روی سطحی فقیر ایستاده بود، قبل از اینکه یک بارندگی سیل آسا باعث شد لاکنو سوپر جاینتز و چنای سوپر کینگز امتیاز را به اشتراک بگذارند، زیرا مسابقه IPL آنها لغو شد.

این اولین بازی در شانزدهمین دوره IPL است که در اواسط به دلیل باران لغو شد.

راین بازی را در اور 20 به پایان رساند، اما در آن زمان بادونی که 44 بر 5 بود، تیمش را در یک سطح بسیار دشوار در موقعیت قابل احترامی قرار داده بود.

بادونی در 33 توپ 59 خود دو چهار و چهار شش را شکست و خلق و خوی او روی سطح آهسته بولر پسند ارزش طلا را داشت زیرا در یک نقطه به نظر نمی رسید که LSG بتواند علامت 125 دویدن را از بین ببرد.

LSG و CSK با 11 امتیاز از 10 بازی به ترتیب دوم و سوم جدول امتیازی هستند. LSG (+0.639) در مقایسه با CSK (+0.329) امتیاز خالص بهتری دارد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله