اعتراف صریح هاردیک پاندیا به باخت GT در بازی IPL، “چندین اشتباه در قضاوت انجام داد…”

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، روز جمعه پس از بازگشت تیمش در لیگ برتر هند و شکست دادن راجستان رویالز با 9 ویکت در جیپور، به اشتباه داور در جریان تعقیب و گریز مقابل دهلی کپیتالز اعتراف کرد. پاندیا امتیاز شکست ناپذیر 59 را به ثمر رساند، اما GT تنها توانست 125/6 را در تعقیب 131 در مقابل DC به ثمر برساند تا سومین شکست خود را در 10 مسابقه با پنج ران متحمل شود.

اما در روز جمعه، پاندیا سه شش و به همان تعداد چهار ضربه زد تا 24 ران از آدام زامپا از RR جمع آوری کند و یک توپ 15 توپی 39 را به دست آورد زیرا GT یک برد راحت را با 37 توپ خالی به ثبت رساند.

“بازی گذشته من در قضاوت چند اشتباه انجام دادم، اما امروز تا زمانی که شوبمن (گیل) بیرون آمد، کارم نیمه تمام بود. من از اعتراف به اشتباه ابایی ندارم، پذیرش کلید موفقیت برای من است.”

رشید خان (14/3) و نور احمد (25/2) پیروزی را برای گجرات تایتان تضمین کردند که شوبمن گیل (36) و وریدیمن ساها (41) 71 ران برای آنها انجام دادند.

«به رشید اجازه دادم با نور برخورد کند. هیچ کس (برای برقراری ارتباط) بهتر نیست. من مجبور نیستم کار زیادی انجام دهم، فقط به شما می گویم چه زمانی اشتباه کنید. آنها به کاری که می خواهند انجام دهند بسیار مطمئن هستند، ما فقط زمانی گفتگو می کنیم که همه چیز اشتباه شود.

پاندیا افزود: “من احساس می کنم رایدی یکی از بهترین دروازه بان هاست، انتخاب رشید و نور با سرعت آنها کار آسانی نیست.”

رشید که تا کنون با 18 ویکت در این IPL به محمد شامی هم تیمی GT پیوسته است، گفت که به سختی در تورها کار کرده است تا خفاش ها را حدس بزند.

“فقط مطمئن شوم که هیچ علامتی به خفاش‌ها نمی‌دهم تا مرا انتخاب کنند. سعی می‌کنم تفاوت بین چرخش پا و گوگلی را با ثابت نگه داشتن آنها به حداقل برسانم. من به کار روی آن در تور ادامه می‌دهم، می‌خواهم به آن برسم. عالی است.» رشید گفت.

“گاهی اوقات من خطوطم را در طول بولینگ از دست می دهم. اگر بتوانم خط و طول را ثابت نگه دارم، می دانم که خفاش ها مشکل خواهند داشت. سعی می کنم بفهمم که در بازی ها چه اشتباهی انجام می دهم.

بیشتر به خط و طول من مربوط می شود، چند توپ بد پرتاب کردم و جریمه شدم. بنابراین من فقط به گذشته نگاه می کنم و با تحلیلگران ویدئویی صحبت می کنم و روی کارت های خود کار می کنم.”

رشید گفت که حضور احمد در اطراف خوب است و افزود که تعداد غول ها در افغانستان در حال افزایش است.

«این کار را آسان‌تر می‌کند، ما در وسط پشتو صحبت می‌کنیم. نور از اینکه من در کنار اوست خوشحال است و همیشه گوش می دهد و زحمت می کشد. صادقانه بگویم، اکنون بیش از 1000 (پا اسپینر) وجود دارد.

او گفت: “پس از اولین سال من در IPL، 250 نفر بودند. اکنون من 6-7 سال است که در IPL بازی می کنم و افراد زیادی در افغانستان تلاش می کنند از من کپی کنند.”

ساها گفت که GT چندین توپ انداز دارد که در موفقیت آنها سهیم هستند.

او گفت: “ما همچنان به معیاری که در سال گذشته تعیین کرده بودیم ادامه می دهیم. این فقط یک نفر نیست، بلکه همه کاسه داران هستند که کمک می کنند، بنابراین کلاه بنفش در حال حرکت است.”

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان، گفت که تیمش باید در چند بازی آینده “فشرده” شود.

ما یک شب واقعا سخت را پشت سر گذاشتیم، ما یک پاورپلی خوب برای شروع نداشتیم و در برابر اسپینرها مبارزه کردیم. بولرهای آنها به خط و طول خوب ضربه می زدند و مدام ویکت های مهمی را در طول اوورهای میانی می گرفتند و زمانی که این اتفاق می افتد، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

ما باید لیست کارهایمان را بررسی کنیم و ببینیم که آیا کریکت خوبی بازی می کنیم یا خیر. ما باید قوی‌تر شویم، بازی‌های مهمی در پیش داریم و مشتاقانه منتظر پیروزی هستیم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله