ستاره سابق هند می‌خواهد ویرات کوهلی به عنوان «ادای احترام بزرگ» به سوراو گانگولی در زمانی که RCB پس از اپیزود «بدون دست دادن» دوباره با DC روبرو شود، بازی کند.

عکس فایلی از سوراو گانگولی کارگردان دی سی کریکت و ویرات کوهلی ستاره RCB با هم.© AFP

در اولین مسابقه دهلی کپیتالز IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور، موضوعی که بیشتر مورد بحث قرار گرفت، اتفاقی بود که در واقع پس از پایان بازی رخ داد. پس از این بازی بین دهلی کپیتالز، جایی که گانگولی کاپیتان سابق هند به عنوان “مدیر کریکت” خدمت می کند، و ویرات کوهلی رویال چلنجرز بنگلور، چندین ویدئو از آنها در فضای مجازی پخش شد و کاربران رسانه های اجتماعی را به این موضوع سوق داد که ممکن است این دو نفر متفاوت از یکدیگر دور شوند. در یکی از ویدیوها، در حالی که بازیکنان و کارکنان هر دو تیم برای دست دادن‌های معمول پس از بازی صف می‌کشیدند، گانگولی در حال پریدن از صف در حالی که ریکی پونتینگ، مربی دی سی با ویرات کوهلی صحبت می‌کرد، دیده می‌شد. برخی از کاربران توییتر احساس کردند که این دو به عمد از یکدیگر دوری می کنند.

دی سی شنبه شب دوباره با RCB روبرو خواهد شد و Sreesanth بازیکن سابق تیم هند از کوهلی می خواهد که در این بازی “به عنوان ادای احترام به دادا” یک تن گل بزند. دادا نام مستعار معروف سوراو گنگولی است.

“مسابقه شماره 50. مسابقه طلایی IPL. بسیار هیجان انگیز خواهد بود. دی سی با RCB بازی می کند. شماره 1 برای من کاپیتان در مقابل کاپیتان است. ویرات کوهلی در مقابل وارنر. تماشای آن هیجان انگیز خواهد بود زیرا دی سی به تازگی برنده شده است. بازی و RCB در آستانه بهترین شدن در لیگ هستند. امتیاز شماره 2 برای من Nortje است، سریعترین توپ انداز لیگ امسال. دوست دارم ببینم او سخت کار می کند و تبدیل به یک برنده رقص RCB با او می شود. من مشتاقانه منتظر آن هستم که Sreesanth در یک ویدیوی توییتری Star Sports گفت.

“و لحظه سوم بسیار جالب است. دوست دارم ببینم که ویرات کهلی نمره صد می گیرد. همچنین ادای احترام بزرگی به دادا خواهد بود. Virat فقط بیا بیرون و خودت را بیان کن. آن را برای RCB برنده شوید.”

پس از بازی، گزارش های متعددی مبنی بر آنفالو کردن گانگولی و کهلی در اینستاگرام منتشر شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله