“باید…”: برداشت بزرگ سونیل گاواسکار از سرخپوستان بمبئی

هندی‌های بمبئی که اغلب به عنوان پایان‌دهنده‌های دیرهنگام لیگ IPL شناخته می‌شوند، اولین برد خود در این فصل را با شکست دادن پایتخت دهلی در حیاط خلوت دومی به دست آوردند. تیم تحت رهبری روهیت شارما اکنون به دنبال ادامه حرکت برنده خواهد بود اما آنها در KKR با حریف سختی روبرو خواهند شد. سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هندی معتقد است که دیدن نحوه عملکرد سرخپوستان بمبئی در خانه جالب خواهد بود، زیرا به نظر می رسد که آنها رمز پیروزی را در این فصل شکسته اند.

سونیل گاواسکار که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “مسابقه پیش رو برای بمبئی بسیار جالب خواهد بود، زیرا پس از یک شکست طولانی مدت، باید تغییری در طرز فکر تیم بمبئی ایجاد شده باشد و اکنون جالب است که ببینیم چه خواهد شد. نوعی بازی را که آنها به نمایش می گذارند، برای ادامه روند بردشان.”

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، که در گذشته بخشی از تیم KKR بود، تحت تأثیر عملکرد نیتیش رانا با خفاش و نحوه هدایت آنها به عنوان کاپیتان تیم قرار گرفته است.

هاربهاجان سینگ که در Cricket Star Sports Live صحبت می کرد، گفت: “نیتیش رانا در دو بازی اخیر KKR را از جلو رهبری کرده است. زمان بندی او بی عیب و نقص بوده است، او به راحتی به اسپینرها و پیسرها حمله کرده است. او به خوبی ضربه می زند. کاپیتان، او فوق العاده حرکت می کند.

لاکنو سوپر جاینتز در بازی‌های سوپر شنبه مقابل پنجاب کینگز شکست خورد، اما بزرگ‌ترین نکته مثبت برای تیم، نحوه ضربه زدن کاپیتان KL Rahul بود. عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی معتقد است که ساختن پنجاه نفر اول در IPL 2023 اعتماد به نفس راهول را افزایش می دهد و این خبر بزرگی برای طرفداران LSG است.

عرفان پاتان که در Star Sports Cricket Live صحبت می‌کرد، گفت: “روم شدن KL Rahul خبر خوبی برای Lucknow است. به این تیم اعتماد به نفس می‌دهد. اگر خفاش راهول حرف بزند، این تیم نتیجه خوبی خواهد گرفت. برخی از بول‌بازان با کیفیت که می‌توانند از مجموع غول‌های بزرگ لاکنو دفاع کنند.’

ویرات کوهلی، بازیکن اصلی تیم ملی RCB، سومین گل 50 خود را در این فصل در اولین بازی دو سر در روز شنبه به ثمر رساند و میتالی راج، بازیکن سابق کریکت هند، معتقد است ضربه کوهلی به سایر بازیکنان تیم الهام بخش خواهد شد تا عملکرد خوبی داشته باشند.

میتالی راج که در Cricket Star Sports Live صحبت می‌کرد، گفت: «در T20s، این اولین لحظه‌ای است که لحن تیم را مشخص می‌کند و ویرات دقیقاً این کار را در برابر دهلی کپیتالز انجام داد. ویرات بازیکنانی را که با سرعت 140/150 کیلومتر بر ساعت توپ می زنند سرزنش می کند. هرگز توسط بولرها گرفتار نمی شود.» نرخ ضربه ای که او در وسط توپ می زند، به سایر بتزنان این اطمینان را می دهد که وقتی وارد میدان شوند، عملکرد خوبی خواهند داشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله