شوالیه سواران کلکته یازدهم مقابل هندی های بمبئی را پیش بینی کردند، IPL 2023: آیا رحمان الله قرباز راه را برای جیسون روی باز می کند؟

پس از پیروزی تاریخی بر گجرات تایتانز، نایت رایدرهای کلکته در یک مسابقه پرگل با شکست 23 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد روبرو شدند. تیم تحت رهبری Nitish Rana اکنون در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز یکشنبه به مصاف قهرمان پنج دوره هندی بمبئی می‌رود. ضربه زن جوان رینکو سینگ در حالی که اولین ضربه IPL خود را در نیم قرن پس از زدن پنج شش در برابر گجرات تایتانز در مقابل SRH به ثمر رساند، در حالتی درخشان بود. به احتمال زیاد مدیریت تیم ممکن است در دیدار مقابل ام آی به جیسون روی فرصت بدهد.

رینکو سینگ بزرگترین تهدید MI با خفاش خواهد بود، زیرا چپ دست در دو بازی اخیر خود در حالی که در شماره 7 ضربه می زند، 48 و 58 شکست ناپذیر را زده است.

کاپیتان KKR، رانا، برنامه روتین خود را با چوب کنار گذاشت تا از 41 توپ در روز جمعه 75 گل به ثمر برساند و از بازگشت به فرم خبر دهد. از سوی دیگر، رینکو در دو بازی آخر خود با خفاش، به تنهایی پنج چهار و 10 ششش را با دو ضربه با کیفیت بالا در اورهای مرده زد. کانون توجه یک بار دیگر بر روی بت زن جوان با استعداد در ترکیب KKR خواهد بود.

با این حال، KKR همچنین مشکلاتی در قالب آندره راسل همه کاره خود دارد که با خفاش این IPL مبارزه کرده است. راسل جمعه شب نتوانست سهمیه اورهای خود را در مقابل SRH در کلکته تکمیل کند زیرا از گرفتگی عضلات رنج می برد، اما سه ویکت او KKR را برای مدت طولانی در بازی نگه داشت.

باید دید که آیا KKR مایل خواهد بود تا جیسون روی بتمن انفجاری انگلیسی را در اوج امتحان کند، با توجه به اینکه گورباز نقش خود را در اوج با استعداد ایفا کرده است. سونیل نارین و وارون چاکرابورتی از جمله ویکت های KKR بودند که اخیرا لیتان داس ویکت بان بنگلادشی نیز به آنها پیوست.

KKR در مقابل MI پیش بینی شده XI:جیسون روی، N Jagadeesan (WK)، Nitish Rana (c)، Rinku Singh، آندره راسل، Sunil Narine، Shardul Thakur، Umesh Yadav، Suyash Sharma، Lockie Ferguson، Varun Chakraborty

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله