بازگشت ستاره هندی به “بهترین” فرم “هشدار شوم”: پیام واضح ریکی پونتینگ برای استرالیا قبل از فینال WTC

به گفته ریکی پونتینگ، بازیکن افسانه ای کریکت، استرالیا اگر بخواهد هفته آینده در فینال جام جهانی تست در Oval به مصاف هند برود، باید در برابر “خار در چشم” چتشوار پوجارا و “پشت در بهترین حالت” ویرات کوهلی دفاع کند. پوجارا، خال‌باز هند، می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را به هم‌تیمی‌هایش ارائه دهد، زیرا او در مسابقات قهرمانی کانتی انگلیسی به طور گسترده برای ساسکس بازی کرد، در حالی که کوهلی با دو قرن و شش نیم تن برای رویال چلنجرز بنگلور در مسابقات قهرمانی هند که اخیراً به پایان رسیده است، در بهترین حالت خود قرار دارد. لیگ اصلی.

بدون شک تیم استرالیا درباره ویرات صحبت خواهد کرد و درباره پوجارا صحبت خواهد کرد. پونتینگ به ICC Review گفت: آنها دو نفر هستند.

مشهور است که پوجارا از چالش‌هایی که بولرهای استرالیایی برای او به وجود می‌آورند لذت می‌برد و بیش از هر تیم دیگری در برابر آن‌ها به ثمر رسانده است.

پوجارا در گذشته و در استرالیا اغلب خاری در چشم آنها بوده است و این ویکت به طور بالقوه بیشتر شبیه زمین استرالیا خواهد بود. آنها می دانند که باید زودتر او را بیاورند.» کاپیتان سابق استرالیا گفت.

پوجارا که در شماره 3 قرار دارد، 2033 دوش و 5 قرن در 24 تست مقابل استرالیا انجام داده و کاپیتان روهیت شارما امیدوار است که او در فینال WTC سهم مهم تری برای تیم داشته باشد.

کوهلی، جدای از فرم درخشانش در IPL، در چهارمین تست در برابر استرالیا در ماه مارس، در جریان مسابقات Border-Gavaskar Trophy، امتیاز 186 را به ثمر رساند و مشتاق حضور در تیم تحت هدایت پت کامینز بود.

آنها همچنین می دانند که در چند هفته اخیر، ویرات احتمالاً در آستانه بازگشت به بهترین حالت خود است، البته در کریکت T20. او اکنون به من گفت که احساس می‌کند تقریباً به بهترین حالت خود بازگشته است و این یک هشدار شوم برای استرالیایی‌ها است که به بازی یک‌باره می‌روند.”

پونتینگ همچنین تحت تاثیر عملکرد جوان شوبمن گیل در IPL و موفقیت های این بازیکن 23 ساله در دو تست آخر سری Border-Gavaskar قرار گرفته است.

گیل سه قرن برای گجرات تایتانز در IPL گلزنی کرد

او مانند یک پسر جوان فوق‌العاده به نظر می‌رسد. او نیز چنین نگرش را دارد. او کمی تندخو دارد. او کلاس جدی دارد. نوع پای جلویی که او در برابر بازیکنان سریع بازی می‌کند، ضربه‌ای است که او احتمالاً در برابر این استرالیایی به آن نیاز خواهد داشت. پونتینگ گفت.

با توجه به اینکه پرتاب کننده‌ها احتمالاً وزنه‌های زیادی را در آزمون یک‌بار بلند می‌کنند، پونتینگ معتقد است که کهنه کار محمد شامی باید در بهترین حالت خود در برابر یک ترکیب قدرتمند استرالیایی با جاسپریت بومراح به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور داشته باشد.

فکر می‌کنم اگر هند می‌خواهد در این بازی پیروز شود، او باید پیشرفت کند یا سعی کند بازی خود را به سطح دیگری برساند. اگر با خفاش‌بازان استرالیایی هم صحبت کنید، متوجه می‌شوند که شامی چقدر خوب است، چه توپ جدید باشد چه توپ قدیمی، چه در استرالیا و چه در هند.

آنها می دانند که او چه مهارت هایی دارد و چقدر می تواند خطرناک باشد. پونتینگ اضافه کرد که باید او باشد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله