ویدئوی دیده نشده ام اس دونی، ساکشا و زیوا از IPL 2023 در فضای مجازی منتشر می شود. نگاه کن

تماشا کنید: ویدیوی دیده نشده ام اس ثونی، ساکشی و زیوا از IPL 2023 در فضای مجازی منتشر شد.

ساکشی از دونی خواست که جام را زمین بگذارد و او و دخترشان زیوا را در آغوش بگیرد.© توییتر

شانزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) در اوایل این هفته به پایان رسید زیرا چنای سوپر کینگز به رهبری ام اس دونی در فینال گجرات تایتانز را شکست داد و عنوان پنجمی را از آن خود کرد. با 10 ران مورد نیاز برای دو توپ آخر، راویندرا جادجا CSK را از خط پایان عبور داد و جشن وحشیانه ای را در کشتی به راه انداخت. در طول جشن CSK، ساکشی از دونی خواست که فنجان را زمین بگذارد و او و دخترشان زیوا را در آغوش بگیرد. در حالی که این سه نفر یکدیگر را در آغوش گرفتند، ویدیویی از تعامل دوست داشتنی دونی و خانواده اش در شبکه های اجتماعی پخش شد.

فیلم را ببینید:

دونی، که سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان IPL خود هدایت کرد، پس از فینال روز دوشنبه از احمدآباد به بمبئی پرواز کرد و با جراح مشهور ارتوپد ورزشی، دکتر دینشاو پاردیوالا، که همچنین بخشی از پانل پزشکی BCCI است و تعدادی از بازیکنان برتر هند را جراحی کرده است، مشورت کرد. در کریکت، از جمله ریشابه پنت.

بله، دونی روز پنجشنبه تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو در بیمارستان کوکیلابن بمبئی قرار گرفت. حال او خوب است و عمل جراحی صبح انجام شد. من هیچ جزئیاتی ندارم. من هنوز تمام جزئیات مربوط به ماهیت عملیات و چیزهای دیگر را دریافت نکرده ام.

مشخص است که دونی پس از انجام عمل جراحی سوراخ کلید برای “ترمیم آرتروسکوپی” قبلاً از بیمارستان مرخص شده است.

دونی تمام فصل را با بانداژهای سنگین روی زانوی چپ خود بازی کرد، و در حالی که وقتی ویکت را نگه می داشت کاملاً خوب به نظر می رسید، گاهی اوقات او را در شماره 8 به خفاش می انداختند و به بیرون از عنصر خود نگاه می کرد که بین ویکت ها می دوید.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله