“آقا توصیه ای دارید؟”: وقتی MS Dhoni با پاسخ حماسی خود یک ترول را خاموش کرد

عکس فایل MS Dhoni© BCCI/Sportzpics

MS Dhoni نماد کریکت هندی با سبک غیر متعارف خود روشی را که ویکت‌بازی انجام می‌شود مدرن کرده است. اما چند جنبه از زندگی وجود دارد که در آن مرد 41 ساله هنوز مدرسه قدیمی است. در عصر رسانه های اجتماعی و اینترنت 5G، دونی از گوشی خود دور می ماند. اما زمانی بود که کریکت باز افسانه ای در شبکه های اجتماعی فعال بود و حتی به هواداران و ترول هایی که در فضای آنلاین او را مسخره می کردند پاسخ داد.

یکی از این اتفاقات در ژوئیه 2012 زمانی رخ داد که یکی از طرفداران از Dhoni خواست که “روی ضربه زدن تمرکز کند”. یکی از طرفداران توییت کرد: “لطفا روی ضربه زدن به توییتر تمرکز کنید”.

در تعجب بسیاری، دونی به طرفدار پاسخ داد و گفت: “آقا بله قربان هر توصیه ای قربان”.

پاسخ خنده دار Dhoni نه تنها طرفداران را متحیر کرد بلکه پیامی را برای ترول هایی ارسال کرد که چنین حکمتی را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی منتقل می کنند.

پس از فینال اخیر لیگ برتر هند، دونی حتی فاش کرد که ترجیح می دهد از تلفن خود دور بماند. در واقع، هم تیمی او در چنای سوپر کینگز، آمباتی رایودو نیز، همانطور که توسط ‘تالا’ گزارش شده است.

من برای مدت طولانی با او بازی کردم، از تور هند شروع کردم. او بازیکنی است که می تواند اسپین و سرعت را به همان اندازه خوب بازی کند. این یک چیز واقعا خاص است. من احساس می کردم که او قرار است یک کار واقعا خاص انجام دهد، من واقعا برای او خوشحالم. او این بازی را به خاطر خواهد آورد، او نیز مانند من است – نه کسی که زیاد از تلفن خود استفاده می کند.

در مصاحبه ای حتی ویرات کوهلی کاپیتان سابق هند فاش کرد که تماس با دونی دشوار است زیرا او تلفن خود را با خود حمل نمی کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله