باجرنگ پونیا، وینش فوگات هیت مت برای اولین بار در 15 روز; تیم ویژه IOA در حال برنامه ریزی آزمایشی برای مسابقات قهرمانی آسیا از 17 می است

کشتی گیران ستاره باجرانگ پونیا و وینش فوگات روز دوشنبه برای اولین بار در 15 روز گذشته روی تشک رفتند تا برای آزمایشات بازی های آسیایی آماده شوند، حتی در شرایطی که کارگروه IOA تصمیم گرفت با نهایی کردن تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا (زیر 17، 23 سال، فعالیت خود را از سر بگیرد. ) آزمایش های. پس از آن که آنها تحصن خود را در جانتار مانتار و خواستار دستگیری رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) بریج بوشان شاران سینگ، که آنها او را به سوء استفاده جنسی از کشتی گیران زن متهم کردند، برای این کشتی گیران برتر از سر گرفتند.

باجرنگ و وینش از ژانویه در هیچ تورنمنت بین‌المللی شرکت نکرده‌اند و برای تمرین به خارج از کشور سفر نکرده‌اند، هرچند از سوی اداره ورزش هند (SAI) به آنها اجازه داده شده که تمرین نکنند یا در معرض نمایش قرار نگیرند.

آنها تا همین اواخر مصر بودند که تا زمانی که خواسته هایشان برآورده نشود، تمرین نمی کنند و در مسابقات بین المللی شرکت نمی کنند. آنها در دو هفته گذشته تنها دو جلسه تمرینی سبک در جانتر مانتری داشتند.

با این حال، وینش روز یکشنبه گفت که آنها تمرینات خود را از سر خواهند گرفت و دیگر از مسابقات دوری نخواهند کرد.

در طول جلسه یک ساعته در استادیوم مجاور، شریک مبارزه باجرانگ جیتندر کینا بود در حالی که وینش با پسر عموی خود سنگیتا و ساکشی مالیک دارنده مدال برنز المپیک ریو تمرین می کرد.

ساتیوارت کادیان با برادرش سامبیر تمرین کرد.

«آخرین باری که تمرین کردیم یک روز قبل از شروع مجدد این اعتراض بود. و شما دیده اید که در 15 روز گذشته چقدر مشغول ملاقات با طرفداران بوده ایم. بحث حتی اواخر شب انجام شد، تمرین غیرممکن بود. کشتی گیر حاضر در تمرین گفت: اما اکنون به طور مداوم روی فرش تمرین خواهیم کرد.

«امروز تمرین سبکی داشتیم، تکنیک انجام دادیم. کم کم تمرینات قدرتی و استقامتی را هم شروع می کنیم. امیدواریم تصمیم درستی گرفته شود و تا آن زمان می خواهیم برای چالش بازی های آسیایی آماده باشیم. وی افزود: ما می خواهیم در مسابقات رنکینگ آینده نیز شرکت کنیم.

با این حال، تیم حاضر در سری رنکینگ UWW که از 1 تا 4 ژوئن در بیشکک برگزار می شود، از قبل مشخص شده است. این کم و بیش همان تیمی است که فروردین ماه در مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه شرکت کرد و 14 مدال کسب کرد.

باجرانگ، وینش، ساکشی، ساتیاوارث و سانگیتا در تیم هند در آستانه حضور نداشتند زیرا آنها اعتراض کردند.

کارگروه IOA برای اولین بار تشکیل جلسه می دهد

یک کارگروه تشکیل شده توسط IOA برای مدیریت فعالیت های روزانه WFI با مربیان و نمایندگان SAI گفتگو کرد.

یکی از اعضای کمیته ویژه، مربی ملی تیراندازی سوما شیرور در جلسه شرکت نکرد در حالی که یکی دیگر از اعضای پانل، بوپندرا سینگ باجوا، نقشه راه را با مربیان مورد بحث قرار داد.

با در نظر گرفتن مسابقات قهرمانی آسیا در بین ورزشکاران زیر 17 و 23 سال که از 10 تا 18 ژوئن در بیشکک برگزار می شود، هیئت داوران تصمیم گرفتند مسابقات را از 17 تا 19 می در ورزشگاه ایندیرا گاندی برگزار کنند.

بحث از سرگیری اردوهای ملی برای کشتی گیران بزرگسال مطرح شد، اما SAI دعوت نهایی را خواهد پذیرفت.

در مورد اردوی ملی آقایان مشکلی وجود نداشت و به زودی تاریخ آن توسط SAI تعیین می شود، اما بانوان کشتی گیر حاضر به شرکت در اردوی لکنو نیستند. آنها می خواهند این اردو در دهلی در استادیوم IG برگزار شود، اما محل اقامت یک مسئله است.”

این منابع افزودند: «ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی این موضوع هستند و به زودی تاریخ و مکان برگزاری این اردو را نهایی خواهند کرد».

کشاورزان به صورت گسترده به محل اعتراض می آیند

در صبح، کشاورزان پنجاب و اعضای خاپ از هاریانا برای حمایت از مبارزان به محل اعتراض رسیدند. حتی سنگرها را برای ورود به محل تخریب کردند.

این بیشتر شبیه اعتراض دهقانان بود تا تحریک مبارزان. در غروب، کارگرانی دیده شدند که مانند صبح روز دوشنبه در حال جوشکاری سنگرها برای جلوگیری از شکستن حلقه توسط کشاورزان بودند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله