بدون بحث در مورد Wriddhiman Sahi به عنوان ایشان کیشان جایگزین KL Rahul برای فینال WTC: گزارش

BCCI، ضربه بان ویکت بان، ایشان کیشان را به عنوان جایگزین KL Rahul، که اخیراً در جریان بازی لیگ برتر هند، در فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا راهول، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، از ناحیه ران راست آسیب دید، معرفی کرد. او پس از مصدومیت او در جریان بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور در اوایل ماه جاری، از بقیه مسابقات IPL و فینال WTC حذف شد. فینال WTC از 7 تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار می شود.

جی شاه، دبیر BCCI در بیانیه ای گفت: «کمیته انتخاب ارشد تمام هند، ایشان کیشان را به عنوان جانشین KL Rahul (برای فینال WTC) منصوب کرده است.

“ک. L. Rahul هنگام بازی در چهل و سومین مسابقه TATA IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در تاریخ 1 مه، قسمت بالای ران راست خود را مصدوم کرد.

بسیاری فکر می کردند که استامپر کهنه کار، ویدیمن ساها، که در IPL عملکرد خوبی داشته است، یک بار دعوت می شود، اما انتخاب کیشان نشان داد که کمیته شیو ساندر داس تداوم خود را حفظ کرده است.

بعد از اینکه سال گذشته به سها قاطعانه گفته شد که او دیگر برای خدمت ملی انتخاب نمی‌شود زیرا می‌خواهند فرد جوان‌تری جایگزین ریشابه پنت شود، شانسی وجود نداشت که این جانباز 39 ساله به زودی به عنوان جانشین منصوب شود.

کیشان به عنوان دومین متولی جام مرزی گاواسکار منصوب شد. هیچ صحبتی در مورد Wriddhiman Saha وجود نداشت.

BCCI همچنین گفت که تصمیم در مورد فینال WTC برای Jaidev Unadkat بازوی چپ، که هنگام تمرین برای LSG قبل از بازی RCB از ناحیه شانه و دست آسیب دید، بعداً اتخاذ خواهد شد.

شاه گفت که راهول “در اسرع وقت” تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و سپس “توانبخشی در آکادمی ملی کریکت” انجام خواهد شد.

پس از مشورت با متخصصان، تصمیم بر این شد که راهول در اسرع وقت عمل شود. BCCI در بیانیه ای اعلام کرد که او از فینال آتی آزمون قهرمانی جهانی ICC (WTC) مقابل استرالیا محروم شده است.

“جایدف اونادکات پس از کوبیدن روی طناب کناری در حین بولینگ در تور (LSG) شانه چپ خود را مجروح کرد. مشاوره تخصصی درخواست شد و این بازیکن سریع بازوی چپ در حال حاضر در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو تحت جلسات قدرتی و توانبخشی برای شانه است. تصمیم گیری در مورد حضور او در فینال WTC بعداً اتخاذ خواهد شد.» BCCI همچنین اضافه کرد که ضربان‌ساز Umesh Yadav که در جریان بازی RCB مقابل Kolkata Knight Riders در 26 آوریل دچار آسیب دیدگی جزئی از همسترینگ چپ شد، تمرینات خود را با «شدت کم» آغاز کرده است.

این بازیکن سریع در حال حاضر تحت مراقبت تیم پزشکی KKR است و به عنوان بخشی از روند توانبخشی خود، بولینگ را با شدت کم آغاز کرده است. تیم پزشکی BCCI به طور منظم با تیم پزشکی KKR در تماس است و پیشرفت Umesh را از نزدیک زیر نظر دارد. اضافه.

Easwaran دیگر در حالت آماده به کار نیست

انتخاب کنندگان ملی نیز با انتخاب نکردن کاپیتان هند، آبیمانیو ایسواران، به عنوان کاپیتان ایستاده برای فینال یک‌باره، زمانی که به نظر می‌رسد که بازی افتتاحیه بنگال مناسب و خوب به نظر می‌رسد، کمی تعجب کردند.

Ruturaj Gaikwad، که بیشتر به خاطر اکسپلویت های IPL خود برای CSK شناخته می شود، در لیست انتظار قرار گرفته است، اگرچه Iswaran رکورد بسیار بهتری در سطح A هند دارد.

هم مدیریت تیم و هم انتخاب کنندگان ملی معتقدند که گایکواد بارها و بارها در IPL (فرمتی متفاوت) نشان داده که خلق و خوی لازم برای موفقیت در بالاترین سطح را دارد.

برای پرورش دهندگان، اغلب در مورد تعداد زخم ها نیست، بلکه به نحوه نمره گذاری زخم ها، نحوه شکل گیری فرد در برابر حملات کیفی مربوط می شود.

ایسواران نتوانسته به تیم IPL راه پیدا کند و در سه فصل اخیر حتی یک بازی حذفی بزرگ برای بنگال نبرده است، شانس ها نیز بر علیه او بوده است.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (واک)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

نفرات: روتوراج گایکواد، موکش کومار، سوریاکومار یاداو.

موضوعات مطرح شده در این مقاله