“اینتر” با “میلان” دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایتالیا را برگزار کرد.

اینترمیلان روز چهارشنبه پس از تساوی 3-3 مقابل بنفیکا، دربی بزرگ نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد که در مجموع 5-3 ایتالیایی ها به برتری رسیدند. شاگردان سیمونه اینزاگی به لطف گل های نیکولو بورلا، لوتور مارتینز و خواکین کوریا در چهار بازی آخر با رقبای محلی میلان روبرو خواهند شد تا جواز حضور مستقیم را تضمین کنند. هر دو غول میلان در تلاش هستند تا اولین تیمی باشند که در سری آ قهرمان تورنمنت باشگاهی اروپا شده است، از آخرین باری که اینتر در سال 2010 جام را بالای سر برد.

اینزاگی گفت: “شب بزرگی برای همه در باشگاه بود و ما شایسته آن بودیم که از آن دو مسابقه عبور کنیم.”

“بازیکنان در این دو بازی باورنکردنی بوده اند. رسیدن به نیمه نهایی یک رویا است و اکنون که اینجا هستیم، می خواهیم تلاش کنیم و تا آخر راه برویم.”

اینتر در دیدار روز چهارشنبه با فرم بدی وارد بازی می شود و تنها بردشان در هشت بازی اخیرشان در بازی رفت هفته گذشته در پرتغال رقم خورد.

پیروزی در ماه آینده پس از میزبانی سه شنبه شب ناپولی، قهرمان ایتالیا، دو درگیری دهان پرت را با آث میلان رقم زد.

همچنین سه بازی کلین شیت اینتر را به ثمر رساند و یک فصل چشمگیر را در رقابت های جام حذفی ادامه داد، در حالی که رقابت های لیگ آنها افتضاح بود.

مارتینز و کوریا با ضربات خود به خشکسالی گل نگران کننده پایان دادند و همچنین اطمینان دادند که فردریک اورسنس، آنتونیو سیلوا و پتار موسا در دروازه میهمان تأثیری بر نتیجه تساوی ندارند.

مارتینز گفت: “ما بسیار خوشحالیم، ما واقعاً به نمایندگی از نشان و این باشگاه بزرگ افتخار می کنیم.”

ما می دانستیم که این (ارتقا) به معنای بازی در دربی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. من این ورزش را انجام می دهم تا همه چیز را به دست بیاورم، بسیار خوشحالم که در نیمه نهایی حضور دارم، این باشگاه شایسته حضور در آنجا است.”

سیلوا و موسا دیر به تیم راجر اشمیت گل زدند زیرا اینتر مدتها مطمئن بود که میلان را برای حضور در فینال در 10 ژوئن در استانبول به چالش می کشد.

– موشک های پرتاب شده –
اگر اعصاب قبل از بازی در میان تماشاگران فروخته شده در سن سیرو وجود داشت، به زودی از بین رفتند زیرا اینتر بلافاصله مانند یک تیم در دو نیمه نهایی جام حذفی بازی کرد، نه 11 بار در سری آ.

آنها می توانستند در همان دقیقه ششم جلو باشند، زمانی که لائوتارو یک ضد حمله عالی را با ارسال یک پاس ضعیف به فدریکو دیمارکو که در محوطه جریمه شوت می کرد به هدر داد.

با این حال، مارتینز پس از اینکه ادین ژکو با دفاع بنفیکا مبارزه کرد و پاس های خود را با بورلا رد و بدل کرد، توپ را با گرفتن توپ جبران کرد.

با این حال، یک خطای دفاعی به اورسنس اجازه داد تا بنفیکا را به شب بکشد، هفت دقیقه قبل از استراحت، هافبک نروژی تنها ماند و با ضربه سر از آندره اونان گذشت.

اینزاگی قبل از بازی گفت که اینتر به سادگی دفاع نخواهد کرد، اما آنها را رها کردند زیرا بنفیکا برای حضور غیرمحتمل در دور بعد تلاش می کرد.

و در حالی که تماشاگران میزبان با پرتاب مشعل‌هایی که از سطح بالایی به سمت هواداران خود می‌زدند، خشمگین شدند، مارتینز مطمئن شد که اینتر در دقیقه 68 پیش می‌رود.

دیمارکو به خوبی توسط هنریک مخیتاریان پیدا شد و دفاع کناری یک سانتر داغ ایجاد کرد که مارتینز ماهرانه برای اولین گل خود از اوایل ماه مارس به خانه فرستاد.

و یک شب عالی برای هواداران اینتر در حالی به پایان رسید که 12 دقیقه باقی مانده بود که کوریا نیکلاس آتامندی را پشت سر گذاشت و اولین گل خود را از ابتدای اکتبر به ثمر رساند.

ارسال الخاندرو گریمالدو توسط سیلوا در چهار دقیقه باقی مانده دفع شد، اما تماشاگران میزبان از قبل آهنگ های بی ادبانه ای درباره هواداران میلان می خواندند.

و پایان کم موسی در وقت های تلف شده، که اینزاگی بعداً گفت که آنها آن را به دلیل سوت زدن داور در میان جمعیت پذیرفته اند، کمی بیشتر از تسلیت دوم برای پرتغالی شکست خورده بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله