ویرات کوهلی 600 حریف چهارگانه را در IPL انجام می دهد که هنوز دو گل فاصله دارد

تصویر فایل ستاره RCB Virat Kohli© BCCI/IPL

ویرات کوهلی، بت‌باز ستاره‌دار، رکوردهای زیادی را در هر دو رشته IPL و کریکت بین‌المللی در اختیار دارد، و روز پنج‌شنبه، ضربه زدن به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) رکورد دیگری را به کارنامه درخشان خود اضافه کرد. او در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز (PBKS) در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب به 600 IPL چهار دست یافت. کاپیتان سابق RCB اکنون پس از زدن پنج مرز در یک ضربه 59 ران مقابل PBKS، 603 چهار ضرب در 229 مسابقه انجام داده است و در فهرست چهار تیم خفاش‌ها در IPL سوم است.

کاپیتان پنجاب کینگز، شیخار داوان با 730 بازی چهار در 210 مسابقه، در صدر جدول قرار دارد و دیوید وارنر، کاپیتان پایتخت دهلی (608 چهار در 167 بازی) در رده بعدی قرار دارد. روهیت شارما با 535 بازی چهار در 227 اینینگ IPL در این لیست چهارم است.

در مورد این مسابقه صحبت شد، جایگاه افتتاحیه 137 ران بین Virat Kohli و Faf du Plessis شاهد بود که رویال چلنجرز بنگلور (RCB) امتیاز قابل احترامی 174/4 را در برابر پنجاب کینگز به ثمر رساند.

RCB شروع خوبی داشت و 137 ران بدون از دست دادن حتی یک ویکت به ثمر رساند. با این حال، پس از اوور هفدهم، آنها دو ویکت بزرگ خود یعنی ویرات و گلن ماکسول را در اخراج های متوالی از دست دادند. RCB شتاب خود را از دست داد و نتوانست از اورهای مرده حداکثر استفاده را ببرد.

برای پادشاهان پنجاب، هارپریت سینگ منتخب بولرها بود زیرا او برای از دست دادن 31 ران دو ویکت را به دست آورد. آرشدیپ سینگ و ناتان الیس هر کدام یک ویکت گرفتند. سام کوران و راهول چاهال پنجاب را با بولینگ تند و انکار اجرای آسان RCB به بازی بازگرداندند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله