“اگر MS Dhoni سال آینده بازی کند…”: برداشت هاربهاجان سینگ در مورد آینده کاپیتان CSK مانند هر هوادار دیگری است.

با توجه به اینکه MS Dhoni ظاهراً پس از پاسخ به سؤال بازنشستگی در جریان بازی در برابر لاکنو سوپر غول‌ها در روز چهارشنبه، لحظه‌ای «قطعاً هیچ» را برای طرفداران کریکت احیا کرد، این بازیکن کریکت بار دیگر همه را در مورد آینده‌اش پس از این فصل لیگ برتر هند 2023 حدس زد. تیم سابق کاپیتان هند، هنگامی که از کاپیتان هند در جریان قرعه کشی مقابل لاکنو سوپر جاینتز در لاکنو پرسیده شد، به مفسر دنی موریسون گفت که هرگز نظری نداده است که آیا IPL 2023 آخرین فصل او خواهد بود یا خیر.

دنی موریسون در حین قرعه کشی پرسید: “مطمئناً، این تور شگفت انگیز آواز قو آخرین تور شماست. چگونه آن را دوست دارید؟”. که دونی پاسخ داد، “شما تصمیم گرفتید که این آخرین IPL من است، نه من.”

بیانیه کاپیتان چهار بار برنده IPL کافی بود تا بحثی پیرامون شایعات بازنشستگی او ایجاد شود. هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، در مورد آینده MS Doni در IPL اظهار داشت که فقط دونی می داند چه زمانی بازنشسته خواهد شد.

هاربهاجان سینگ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «فقط MS Dhoni می داند که Dhoni چه زمانی بازنشسته خواهد شد. پارسال گفتم امسال بازی می کند. نمی دانم سال آینده بازی خواهد کرد یا نه. بله، اگر او سال آینده بازی کند، هواداران از دیدن بازی او هیجان زده خواهند شد. هواداران همیشه دوست داشتند بازی او را ببینند.”

محمد کایف بازیکن سابق کریکت هندی در ادامه به اهمیت MS Dhoni – که نه تنها یک بازیکن بلکه یک مربی است – در ساخت CSK تاکید کرد.

محمد کایف که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «ماهی دیگر به عنوان بازیکن بازی نمی کند، بلکه به عنوان معلم بازی می کند. او تیم را انتخاب می کند. به میدان برویم. او زیاد بزرگان را اذیت نمی کند، اما به آموزش جوانان ادامه می دهد. همیشه. او می‌خواهد هر بازیکنی که زیر نظر تیمش بازی می‌کند عملکرد خوبی داشته باشد، زیرا این کار تیم را آسان‌تر می‌کند.”

اوایل روز چهارشنبه، MS Dhoni قبل از درگیری IPL 2023 برابر Lucknow Super Giants (LSG) تجلیل شد.

در همین حال، Sunrisers Hyderabad در مقابل Kolkata Knight Riders قرار می گیرد و به دنبال ادامه حرکت برنده خود است. آبیشک شارما، جوان ضربه‌زننده SRH، در این بازی جذاب خواهد بود. ضربه زن با استعداد همه را با ضربه زدن مداوم خود تحت تأثیر قرار داد. یوسف پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی، چپ دست خوش استایل را تحسین کرد و آینده درخشانی را برای او پیش بینی کرد.

یوسف پاتان که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «آبیشک شارما آینده درخشانی در پیش دارد. او شوت های درخشانی در این مسابقات زد. او مقابل اسپینرها خوب است، فکر می کنم برای تیم ملی هم بازی کند. “

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، این جوان را یک ضربه زن مناسب می نامید که SRH باید برای آینده او را آماده کند.

هاربهاجان سینگ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “آبیشک شارما یک ضربه زن واقعی است که دوست دارد مسابقات را باز کند. او مدت زیادی است که برای پنجاب بازی می کند و همچنین در حال باز کردن مسابقات برای آنها است. او بازیکنی است که SRH دارد. مدیریت تیم باید برای آینده آماده شود و حتی او را برای کاپیتان آینده تیم آماده کند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله