لیونل مسی پس از محرومیت از پاری سن ژرمن از سفر به عربستان سعودی عذرخواهی کرد

لیونل مسی روز جمعه به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان سعودی که منجر به محرومیت کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین توسط باشگاهش پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. مسی در ویدئویی که در اینستاگرام برای 458 میلیون دنبال کننده اش منتشر کرد، گفت: می خواهم از هم تیمی هایم و باشگاه عذرخواهی کنم.

او یک روز پس از شکست خانگی 3-1 مقابل لوریان در لیگ 1، پس از ناکامی در حضور در تمرین روز دوشنبه توسط باشگاه قطری محروم شد.

در عوض، برنده هفت بار توپ طلا بدون اجازه PSG به عربستان سعودی سفر کرد تا به تعهدات قراردادی خود با دفتر گردشگری این کشور عمل کند.

او گفت: صادقانه فکر می‌کردم مثل هفته‌های قبل، بعد از بازی یک روز تعطیل خواهیم داشت. من این سفر را به عربستان سعودی پس از لغو زودتر ترتیب دادم. این بار نتوانستم آن را لغو کنم. برای کاری که انجام دادم بسیار متاسفم و مشتاقانه منتظر تصمیم باشگاه هستم.”

این مورد باعث شده است که بعید به نظر برسد که مسی پس از این فصل که قرارداد دو ساله او با این باشگاه به پایان می رسد، در پی اس جی بماند.

یک منبع آگاه از روند انضباطی به خبرگزاری فرانسه گفت که مسی “چند روز” از میادین دور خواهد بود و بنابراین در بازی آخر هفته پی اس جی مقابل تروا در لیگ 1 بازی نخواهد کرد.

رسانه های مختلف در فرانسه گفتند که او به مدت دو هفته تعلیق خواهد شد، اگرچه خبرگزاری فرانسه نمی تواند این گزارش ها را تایید کند.

پاری سن ژرمن که با پنج امتیاز اختلاف در صدر لیگ 1 فاصله دارد، پس از بازی مقابل تروا، 4 بازی دیگر در این فصل خواهد داشت. وقتی لئو برگردد، خواهیم دید. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. بدیهی است که با کل باشگاه و همچنین با لئو بحث هایی صورت خواهد گرفت زیرا این موضوع در درجه اول به او مربوط می شود.

گالتیه همچنین گفت که تصمیم برای محرومیت مسی 35 ساله در وهله اول از او نبوده است.

«این تصمیم من نبود. من از این تصمیم مطلع شده ام و آن را به تعویق می اندازم.»

این هفته، هواداران PSG که از نحوه اداره باشگاه در فصول اخیر تحت مالکیت قطری ها عصبانی بودند، در خارج از دفاتر خود تظاهرات کردند و حتی بیرون خانه نیمار در حومه پاریس در بوگنویل تجمع کردند تا نارضایتی خود را ابراز کنند.

در نتیجه، باشگاه امنیت را در زمین تمرین خود و خانه های مسی و نیمار افزایش داده است.

مسی کمتر از دو سال را پس از انتقال برجسته خود از بارسلونا در این باشگاه گذراند.

او در 71 بازی برای قهرمان فرانسه 31 گل به ثمر رساند و فصل گذشته قهرمان لیگ 1 شد.

مسی در این فصل 20 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است و با 15 گل صدرنشین لیگ 1 است.

با این حال، فرم او از زمانی که آرژانتین را به قهرمانی در جام جهانی در قطر رساند، همراه با اکثریت تیم PSG کاهش یافته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله