“کل مدرسه می دانست که او عاشق من است”: پریتی همسر آر اشوین بر شوهرش

راویچاندران اشوین بیش از یک دهه از موفقیت خارق‌العاده‌ای برخوردار بوده است و به خلق جادوی خود برای راجستان رویالز در IPL 2023 ادامه می‌دهد. همسرش پریتی اشوین در طول سال‌ها ستونی از قدرت برای این مرد 36 ساله بوده است. پریتی در Hangout Live Center Match Cinema ظاهر شد تا درباره همسرش صحبت کند. این گفتگو توسط سانیا میرزا، ودا کریشنامورتی و دانمارکی سایت میزبانی شد و آنها از پریتی خواستند تا در مورد رابطه خود صحبت کند و همچنین یک بازی منحصر به فرد شطرنج انجام دادند تا بیشتر در مورد زندگی خود به عنوان یک زوج بدانند.

پریتی روزهای اولیه را به یاد آورد و گفت که او و اشوین با هم در یک مدرسه درس خوانده بودند و از آن زمان همدیگر را می شناختند.

“اما بعد ما بزرگ شدیم و دوباره در بزرگسالی همدیگر را دیدیم. من در رویدادها کار می کردم. او علاقه زیادی به من داشت و کل مدرسه این را می دانستند… او مدارس را برای بازی کریکت منتقل کرد و ما در روزهای تولد و محله با همدیگر آشنا شدیم. زمانی که حساب CSK را مدیریت می کردم دوباره با او ملاقات کردم و ناگهان او را شش فوتی دیدم. ما از کلاس هفتم همدیگر را می شناختیم.”

خوشبختانه، آنها از دوستان دوران کودکی به عاشق شدن در اواخر زندگی رفتند.

پریتی روش ساده ای را توصیف کرد که آشوین در نهایت پس از 10 سال قرار ملاقات از او خواست. او یک بار مرا به زمین کریکت برد و او یک تیرانداز مستقیم است. او گفت: من در تمام عمرم تو را دوست داشتم و 10 سال است که تغییری نکرده است. ما بزرگسال هستیم و بیایید تلاش کنیم.» گفت.

بعداً در گفتگو، پریتی یک بازی شطرنج منحصر به فرد را با میزبان انجام داد که در آن شاه (راوی اشوین) و ملکه (پریتی) بسته به پاسخ های او یک پله پیش رفتند.

این موضوع چیزهای زیادی را در مورد رابطه آنها فاش کرد زیرا پریتی خلق و خوی آشوین را به عنوان یک پدر و یک شوهر توصیف کرد. از جمله، او فاش کرد که کدام یک از آنها احتمالاً با دیگری دعوا می کنند.

این اشوین است. امروز صبح با هم دعوا کردیم، یادم نیست چی شد. فکر می‌کنم او مرا با نام‌های خنده‌دار صدا می‌کرد و ناگهان دیگر خنده‌دار نبود.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله