“اگر به همه چیزهایی که او می گوید گوش دهید…”: آجینکیا راهانه تأثیر MS Dhoni در احیای خود را خلاصه می کند.

پس از پیروزی 49 ران مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL)، آجینکیا راهان، بت‌باز چنای سوپر کینگز (CSK) پس از ضربه پیروزی‌اش به طرف مقابل اخطار داد و گفت بهترین عملکردش این است. هنوز در راه است. ضربات ابتدایی درخشان آجینکیا راهان و دوون کانوی و بولینگ ماهش تکشانا باعث شد تا چنای سوپر کینگز در روز یکشنبه در باغ ادن در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پیروزی غالب در برابر نایت رایدرهای کلکته دست یابد.

“من فقط ذهنیت روشنی داشتم. اگر چیزی بین گوش های شما درست باشد و ذهن شما درست باشد، پس همه چیز خوب می شود. من فقط سعی می کنم از بازی خود لذت ببرم. ویکت کمی چسبنده بود، اما وقتی وارد شوید شما یک شانس عالی دارید ما شروع بسیار خوبی داشتیم و بعد از آن من می خواستم شوت هایم را بازی کنم و شتاب را حفظ کنم. من از تمام شوت هایم تا کنون لذت برده ام اما هنوز احساس می کنم بهترین ها هنوز در راه است. این عالی است تجربه یادگیری، من سال‌ها زیر نظر ماهی بای (MS Dhoni) برای هندوستان بازی کرده‌ام و اکنون حتی در CSK، این یک تجربه یادگیری عالی بود. اگر به همه چیزهایی که او می‌گوید گوش کنید، اغلب اجرا خواهید کرد.” در ارائه پس از بازی گفت.

رهانه پس از حذف شدن از آزمون ملی از سال گذشته، در طول این IPL از احیای دوباره لذت می برد. او در پنج مسابقه، 209 ران با میانگین 52.25 و نرخ ضربه شگفت انگیز 199.04 به ثمر رساند. او تاکنون دو نیم قرن را به ثمر رسانده است، بهترین امتیاز 71*.

اولین بار از KKR، CSK یک ماموت 235/4 را در 20 اور خود ارسال کرد.

CSK با یک بازکن 73 ران بین روتورای گایکواد (35 در 20 توپ با دو چهار و سه شش شش) و دوون کانوی (56 در 40 توپ با چهار مرز و سه شش شش) خوب شروع کرد. کانوی چهارمین 50 IPL متوالی خود را مطرح کرد.

پس از اخراج بازکننده‌ها، یک ترند ویکت سوم 85 ران انفجاری تنها در 34 توپ بین آجینکیا راهانه و شیوام دوبه رخ داد. رهانه احیای کریکت رقابتی را با 71* انفجاری در 29 توپ با شش چهار و پنج شش ادامه داد. دوب همچنین یک توپ 21 توپ 50 متشکل از دو چهار و پنج شش را شکست. راویندرا جادجا (18 توپ در هشت توپ) در پایان یک ضربه کوتاه انجام داد.

Kulwant Khairoliya (2/44 در سه اور) منتخب پرتاب کننده های KKR بود. وارون چاکرابورتی و سویاش شارما هر کدام یک ویکت گرفتند.

با تعقیب 236، KKR از همان ابتدا محکوم به شکست به نظر می رسید. آنها در 70/4 در 8.2 اوور می چرخیدند. اما ایستادن 65 دوانی بین جیسون روی (61 توپ از 26 توپ با پنج توپ چهار و پنج شش) و رینکو سینگ به KKR امید موقت داد.

علیرغم توپ 33 رینکو با 53 با سه توپ چهار و چهار شش، KKR از پیروزی 49 ران عقب ماند و در 20 اور با نتیجه 186/8 به پایان رسید.

ماهیش تکشانا با 2/32 در چهار اور، پرنده برتر CSK بود. توشار دشپنده نیز در چهار اوور خود امتیاز 2/43 را از آن خود کرد. معین علی، راویندرا جادجا، آکاش سینگ و ماتیشا پاتیرانا هر کدام یک ویکت گرفتند.

رحانه به خاطر پیروزی در این مسابقه جایزه مرد مسابقه را از آن خود کرد.

با این برد CSK با پنج برد و دو باخت در صدر جدول قرار دارد. آنها در مجموع 10 امتیاز دارند. KKR با 5 شکست از هفت بازی خود و تنها دو برد در رده هشتم قرار دارد. آنها در مجموع چهار امتیاز دارند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله