راسپادوری با شوت ناپولی از یووه گذشت و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

جاکومو راسپادوری روز یکشنبه با پیروزی 1-0 مقابل یوونتوس که پر از درام بود، ناپولی را به اولین قهرمانی خود در سری آ در بیش از سه دهه گذشته هدایت کرد. راسپادوری، ملی‌پوش ایتالیایی کاملاً بی‌توجه رفت و در دقیقه 93 در تورین، الیف الماس را با رگبار ارسال کرد و ناپولی را 17 امتیاز از لاتزیو، که شنبه در خانه به تورینو باخت، 17 امتیاز بیشتر کرد.

برنده دیررس راسپادوری به این معناست که ناپولی که روز سه شنبه توسط میلان از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، در صورت شکست سالرنیتانا و شکست لاتزیو در اینترمیلان، می تواند آخر هفته آینده برای اولین بار از سال 1990 قهرمان سری آ شود.

این یک گل بسیار مهم بود، اما ما هنوز بازی هایی برای پیروزی داریم. راسپادوری گفت: امروز به ما کمک بزرگی کرد، زیرا بعد از ناامیدی در لیگ قهرمانان آمده ایم.

ما فقط یک چیز در ذهن خود داریم: کسب سه امتیاز مقابل سالرنیتانا.

یووه پس از سومین شکست متوالی خود در لیگ، روز پنجشنبه پس از تصمیم به لغو جریمه 15 امتیازی برای فعالیت غیرقانونی نقل و انتقالات، سوم شد.

با این حال، آنها منتظر حکم جدیدی از سوی دادگاه تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) هستند تا ببینند آیا مجازات جدیدی برای آنها صادر خواهد شد، تصمیمی که تأثیر زیادی بر رقابت های لیگ قهرمانان سری آ خواهد داشت.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه گفت: ما خوب بازی کردیم اما یک گل واقعا احمقانه دریافت کردیم.

دقیقه 93 است، برای دفاع باید بدنی در محوطه داشته باشید.

– درام اواخر –

یووه فکر می کرد که امتیازات را گرفته است که آنخل دی ماریا، بازیکن تعویضی، یک ضربه انفرادی درخشان را در 8 دقیقه باقی مانده زد، اما داور داور، مایکل فابری، آن را به دلیل خطا روی استانیسلاو لوبوتکا رد کرد، که اعتقاد بر این بود که “یووه” انتخاب خوبی بود. .

تا آن زمان، ویکتور آسیهن باید به ناپولی برتری می داد و از یکی از سه موقعیت طلایی که در نیمه دوم از دست داد استفاده می کرد.

او ابتدا در دقیقه 70 پس از کار عالی الماس به تیرک دروازه برخورد کرد، سپس یک موقعیت عالی را مستقیماً روی وویچ شزنی از کرنر ارسال کرد.

هواداران میهمان پس از سه دقیقه در دست بودند که اوسیمن به طرز فوق‌العاده‌ای توسط جیووانی دی لورنزو تغذیه شد، اما فقط توانست آن را از فاصله نزدیک از بالای دروازه بکوبد.

با این حال، پس از اینکه دی ماریا یک گل دیگر برای آفساید به ثمر رساند و اوسیهن در هنگام شوت به خانه توپ را از دست داد، راسپادوری ظاهر شد تا به ناپولی کمک کند تا رویای نسلی از هواداران را برآورده کند، شاید در یک مسابقه.

– دو لئو و لوکاکو –

رافائل لئو و روملو لوکاکو در حالی که غول‌های میلان تنها چند روز پس از میزبانی دربی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لچه و امپولی پیروز شدند، به گل رسیدند.

روز سه‌شنبه، که ناپولی را از اروپا حذف کرد، لئوآ اولین گل‌های خانگی خود را از نوامبر به بعد مقابل لچه پنجمی به ثمر رساند تا آنها را با ضربه سر دقیقه 40 در سن سیرو با نتیجه 2-2 پیش بیاندازد. دوی سرعت در زمین و بازگشت به خانه دوم در 15 دقیقه باقی مانده است.

لئوآ پس از رساندن آمار خود در لیگ به 12 گفت: “قبل از بازی به این فکر می کردم که باید گل بزنم زیرا مدت زیادی از حضورم در اینجا می گذرد.”

شاگردان استفانو پیولی با تفاضل گل پشت سر رم که دوشنبه شب به مصاف آتالانتا می روند از لیگ قهرمانان اروپا خارج شده اند.

میلان پس از پیروزی 3-0 مقابل امپولی، به لطف دو ضربه خوب لوکاکو در نیمه دوم، دو امتیاز از اینتر جلوتر است، اولین گل او در لیگ از بازی آزاد از روز اول فصل.

لوکاکو، که حمله دیرهنگام لائوتور مارتینز را نیز برپا کرد، از لغو محرومیت یک جلسه‌ای فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل اخراج در بازی اول نیمه نهایی کوپا ایتالیا در مقابل یووه که مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفت، به عنوان یک «گام رو به جلو برای فوتبال ایتالیا» ستایش کرد. قبل از اخراج

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله