“اگر انتخاب کنندگان آنها را انتخاب نکنند…”: Ravi Shastri’s Tracer-Bullet در انتخاب IPL Duo

راوی شاستری از رای دهندگان خواست تا افرادی مانند یاشاسوی جیسوال و رینکو سینگ را انتخاب کنند.© BCCI/IPL

یاشاسوی جیسوال، بازکننده راجستان رویالز (RR) روز پنجشنبه سریع‌ترین رکورد نیم قرن تاریخ لیگ برتر هند (IPL) را در برابر نایت رایدر کلکته (KKR) شکست داد. در حالی که RR هدف 150 توپ را تعقیب می کرد، جیسوال در 13 ارسال رکورد 50 دویدن را شکست و رکورد مشترک پت کامینز و کی ال راهول (14 توپ) را شکست. هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، تحت تأثیر ضدحمله جیسوال قرار گرفت و گفت که فوراً بازیکن جوان را در تیم جام جهانی ODI هند انتخاب خواهد کرد.

“یاشاسوی جیسوال نه تنها در تیم کریکت هند را می زند، بلکه به نظر می رسد با بازی های مداوم خوب خود، آن را شکست می دهد. او شکل غالب خود از کریکت داخلی را به IPL رسانده است. او چه استعدادی است! آینده هندوستان کریکت در دستان خوبی است.”

جیسوال دومین گلزن برتر در IPL 2023 است، فقط یک نفر پس از فاف دو پلسیس دارنده کلاه نارنجی که امتیاز 576 را برای RCB به ثمر رساند.

سرمربی اسبق هند راوی شاستری از منتخبان خواست تا حد امکان به جوانانی مانند جیسوال و رینکو سینگ که با عملکرد خود در IPL 2023 صحنه را به آتش کشیدند، فرصت بدهند.

با توجه به تمرکز تیم هند بر روی جام جهانی ODI، انتخاب کنندگان باید تا حد امکان فرصت های بیشتری را به بازیکنان جوانی مانند یاشاسوی و رینکو بدهند. این بازیکنان باید از سرعت بالایی برخوردار باشند و می توانند برای جام جهانی T20 در غرب هند در سال آینده آماده شوند. انتخاب کنندگان اکنون آنها را انتخاب نمی کنند، پس من نمی دانم آنها به دنبال چه چیز دیگری هستند.”

جام جهانی ODI قرار است اواخر سال جاری در ماه های اکتبر تا نوامبر در هند برگزار شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله