“به خانه آمدم و سرم را تراشیدم”: ستاره KKR داستان دراماتیک انتخاب را به اشتراک می گذارد

کلکته نایت رایدرز فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته است که باعث شده آنها هنوز در ترکیب برای پلی آف حضور داشته باشند اما به دور از کسب جایگاه در دور بعدی هستند. در حالی که عملکردهای متناقض به نتایج تیم در این کمپین لطمه زده است، ورود سویاش شارما مچ‌پیچ یک نکته مثبت بزرگ بوده است. در حالی که حکم انجمن کریکت برای سویاش مثبت است، خود اسپینر جوان داستانی متأسفانه از انتخابی را به اشتراک گذاشت که باعث ناامیدی او شد.

سویاش در مصاحبه ای با IPL گفت که در طول آزمایشات زیر 19 سال رد شد. بعد از چند ساعت گریه بر سر این وضعیت، با ناراحتی ریش خود را اصلاح کرد.

سویاش در مصاحبه ای با IPL گفت: سال گذشته آزمایشاتی را برای زیر ۱۹ سال انجام دادم و عملکرد خوبی داشتم. – من انتخاب نشدم و بعد از ساعت 00:30 تا 01:00 لیست را گذاشتند، اما من خواب بودم. حدود ساعت 3 بلند شدم و دو ساعت به گریه کردن ادامه دادم. آنها به من گفتند که می خواهند من را در حال بولینگ ببینند. به آنجا رفتم، اما به من گفتند که از من پذیرایی نمی کنند. با گریه برگشتم، اومدم خونه و سرمو تراشیدم. من خیلی ناامید شده بودم.. با وجود اینکه حالم خوب بود، باورم نمی شد که این اتفاق برای من می افتد.»

Suyash در واقع یافته فصل برای Knight Riders بوده است، با برخی از اجراهای دیدنی امسال. نکته قابل توجه این واقعیت است که فرنچایز او را با قیمت پایه روپیه انتخاب کرد. 20 میلیون در حراج IPL 2023.

قول دادم آنقدر روی مهارت هایم کار کنم که روزی خودشان با من تماس بگیرند. سپس به تدریج موها شروع به رشد کردند، کار نیز بهبود یافت، بنابراین تصمیم گرفتم آن را ترک کنم. سویاش گفت: مدل مو مناسب من بود و بنابراین موهای بلند.

“من در طول آزمایشات (IPL) مورد ارزیابی قرار گرفتم اما مطمئن نبودم که آیا منجر به انتخاب می شود یا خیر. در زمان حراج، من تازه از یک آزمایش 25 روزه برمی گشتم. من غرق در تماس شدم. همان جا متوجه شدم که حتماً من را انتخاب کرده اند. پدرم در فرودگاه بود و گریه می کرد. نمی توان این احساس را توضیح داد. اصلاً انتظار نداشتم انتخاب شوم.” او ادامه داد.

اسپینر در این فصل 10 ویکت در 9 مسابقه با میانگین 28.00 گرفته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله