راوی شاستری: “بازگشت احساسی هاردیک پاندیا به خانه، اما شکست دادن سرخپوستان بمبئی آسان نخواهد بود”

راوی شاستری، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که بازگشت احساسی برای هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، که با بازی در وانخده به شهرت رسید، خواهد بود، اما شکست دادن سرخپوستان بمبئی در اینجا همیشه برای بازدیدکنندگان سخت است. راوی شاستری که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «بازگشت هاردیک به خانه احساسی خواهد بود. او در زمینی که تبدیل به یک ستاره شد، بازی حساسی را مقابل این تیم انجام خواهد داد. هاردیک دوست دارد با هدایت تیمش به پیروزی چیزهای زیادی را ثابت کند.

این مسابقه واقعاً جالب خواهد بود زیرا شکست دادن MI در خانه برای GT آسان نخواهد بود و سپس MI دوست دارد شکست را در احمدآباد مساوی کند و گامی محکم به سمت پلی آف بردارد.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند به سرخپوستان بمبئی هشدار داده است که در بازی روز جمعه مقابل تیم قدرتمند گجرات که کاملا متعادل به نظر می رسد و اتک بولینگ بهتری دارد، بازی A-Game خود را به نمایش بگذارند.

هاربهاجان سینگ در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: «می باید A-Game خود را مقابل GT بیاورد زیرا ترکیب بولینگ دومی بسیار قوی است. جی تی بولرهای رشید، شامی و دیگر با کیفیت دارد. بازو، ضعیف تر و آنها بیش از 200 دوش را واگذار کردند. بله، MI دنبال سه مجموع 200 به اضافه متوالی بود، اما قانون میانگین ها می تواند به نتیجه برسد. همچنین، پرتاب در این بازی بسیار مهم خواهد بود، اگر MI پرتاب را ببازد، دشوار خواهد بود.”

هاردیک پاندیا از سال 2015 تا 2021 برای هندی های بمبئی در IPL بازی کرد. پاندیا به سرخپوستان بمبئی کمک کرد تا در این دوره چهار عنوان قهرمانی را کسب کنند.

S Sreesanth بازیکن سابق کریکت هندی معتقد است که مسابقه بین دو سنگین وزن جالب خواهد بود اما نحوه مراقبت مدیریت گجرات تایتانز از بازیکنان را تحسین کرد.

Sreesanth گفت: “این مسابقه بین MI و GT بسیار هیجان انگیز خواهد بود. MI در Wankhede بازی می کند. آنها با یک برد بزرگ وارد این مسابقه می شوند. از طرف دیگر هاردیک کاپیتان GT است. همچنین، مدیریت تیم GT تیم را به میدان بسیار آماده ای می برد. این تیم در یک اکوسیستم خانوادگی زندگی می کند و در این شرایط به راحتی برنده می شود.”

اکثر تیم‌ها هنوز در دسترس هستند و این رقابت‌ها را به یکی از سخت‌ترین رقابت‌ها در تاریخ 15 ساله مسابقات تبدیل می‌کند. این یک نبرد پرحاشیه بین قهرمانان پنج دوره و مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود.

هواداران همچنین شاهد رقابت بین تیم هایی از مناطق مختلف کشور بودند که طعم بیشتری را اضافه می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله