“او ما را در تورها شکنجه داد…”: استفن فلمینگ سرمربی CSK از ستاره KKR تمجید کرد.

استفن فلمینگ، سرمربی چنای سوپر کینگز، از فرصت از دست رفته برای انتخاب بازیکن سابقش، وارون چاکرابورتی در حراجی های IPL ابراز تاسف کرد و گفت که از دست دادن او “هنوز به ما آسیب می زند”. چاکرابورتی چندین سال به بول‌بازان CSK خدمت کرد و در طول مدت تصدی خود در آنجا، تیم CSK، از جمله کاپیتان MS Dhoni را دچار مشکل کرد. با انجام اولین بازی IPL خود در Chepauk، باشگاه تامیل نادو نقش مهمی در پیروزی شش ویکت کلکته نایت رایدر در برابر CSK در روز یکشنبه ایفا کرد.

ما هنوز هم درد داریم (غیبت وارون). چندین سال در شبکه ها ما را عذاب داد. فقط با حراج ها، به این ترتیب نمی توانستیم او را نگه داریم. فلمینگ این را در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت.

در حراج سال 2019، چاکرابورتی توسط Kings XI Punjab به مبلغ 8.4 کرور قبل از اینکه KKR او را به قیمت 4 کرور روپیه در سال 2020 خریداری کند، خریداری شد و از آن زمان تاکنون او را حفظ کرده است.

واقعیت این است که بازیکنان تامیل نادو در تیم های مختلف نیز او را می شناختند. ما نمی توانستیم آن را مخفی نگه داریم.

زمانی که او دروازه ما را به ثمر رساند، ما در مورد او به عنوان یک استعداد هیجان زده بودیم. و ما آن را با قیمت عالی امسال دوست داریم. امروز او خیلی خوب ضربه زد، او یک سلاح است.” در شکست یکشنبه، فلمینگ گفت CSK شرایط را اشتباه خوانده است.

فکر نمی کنم شرایط مناسبی داشتیم، بازی آخر خیلی سخت بود. این یکی در واقع در اوایل یک جهش اسفنجی داشت و سپس با پیشرفت بازی تقریباً گرمای خود را از دست داد.

تلاش برای فهمیدن اینکه سطوح با شبنم چه کاری انجام می دهند بسیار دشوار است. من همیشه گفته ام که ما هنوز در حال یادگیری این شرایط جدید هستیم.”

CSK پس از دو سال برای بازی در خانه بازگشت و نیوزیلندی گفت که آنها همچنان در تلاش هستند تا با شرایط Chepauk که با سال 2019 متفاوت است، کنار بیایند.

من تأکید می کنم که این همان چیزی نیست که ما (در سال 2019) ترک کردیم. ما سخت تلاش کرده‌ایم تا بفهمیم، هنوز در تلاشیم تا بفهمیم.

بنابراین هر چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است، اگر ما در مورد آن یاد بگیریم و سعی کنیم آن را به روشی متفاوت ارائه کنیم، اهمیتی ندارد.

او افزود: «نمره بیش از 200 و امتیاز 145 بود، بنابراین تنوع کمی وجود داشت».

در همین حال، آبیشک نایار، دستیار مربی KKR، رینکا سینگ را پکیج عالی برای هر تیمی نامید.

“رینکو سینگ همیشه یک اسپینر فوق العاده بوده است. اگر به گذشته برگردید و به فصل درجه یک او، به طور کلی کریکت داخلی نگاه کنید، رینکو نامی است که یکی از آن سه یا چهار نفری است که در مسابقات موفق شده اند. او پس از بازی گفت: دو تا سه فصل گذشته.

او همیشه مردی بوده که این کار را برای UP در کریکت داخلی در موقعیت‌های مختلف انجام می‌دهد. او می داند که چگونه در این شرایط بازی کند، کریکت داخلی یکی از چالش برانگیزترین مسابقات را به شما می دهد. او زحمات زیادی را پشت سر گذاشته است، من بسیار خوشحالم که او به این موفقیت دست یافته است.”

نایار در مورد پشت صحنه کار سختی که منجر به چرخش چاکرابورتی شد صحبت کرد. پس از فصل گذشته، ما کمی در مورد آنچه که فکر می‌کردیم اشتباه بود صحبت کردیم و همچنین فکر می‌کنم وقتی فصل به فصل بازی می‌کنید، تیم‌ها نگاه متفاوتی به شما دارند.

یکی از کارهایی که در طول فصل و در طول فصل سعی کردیم انجام دهیم، درک چالش هایی بود که قرار بود با آن روبرو شویم. کمک مربی KKR اضافه کرد: تفاوت فاحشی در نحوه استفاده او از زایمان وجود دارد – استفاده از چیزی که بسیار بیشتر از سال گذشته بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله