نیتیش رانا به دلیل حفظ نرخ پایین 24 میلیون روپیه جریمه شد

تصویر فایل کاپیتان KKR نیتیش رعنا© BCCI

کاپیتان نایت رایدر کلکته، نیتیش رانا، به دلیل حفظ نرخ بیش از حد آهسته در جریان بازی لیگ برتر هند مقابل چنای سوپر کینگز در چپاوک، 24 لک جریمه شده است. از آنجایی که این دومین تخلف تیمش در فصل تحت قوانین رفتاری IPL بود، که مربوط به حداقل جرایم شرط بندی است، آقای رعنا 24 میلیون روپیه جریمه شده است و هر یک از اعضای یازدهم بازی کننده، از جمله بازیکنان تعویضی، 6 میلیون روپیه جریمه شده اند. یا 25 درصد از هزینه مسابقه، هر کدام کمتر باشد،” مشاوره رسانه ای IPL گفت.

KKR بازی را با شش ویکت برد و به تلاش خود برای حضور در پلی آف ادامه داد. CSK در جدول رده بندی دوم است و انتظار می رود در جمع چهار تیم برتر به پایان برسد.

نیتیش رانا و رینکو سینگ هر کدام پنجاه گل در مسیر رسیدن به جایگاه برنده مسابقه 99 ران به ثمر رساندند تا کولکتا نایت رایدرز را به یک پیروزی راحت با شش ویکت بر چنای سوپر کینگز در یک مسابقه لیگ برتر هند در Chepauk در روز یکشنبه راهنمایی کنند.

رانا با 57 توپ دفعی 44 شکست ناپذیر باقی ماند در حالی که رینکو با 54 توپ از 43 توپ برای راه اندازی تعقیب 145 ران KKR پس از از دست دادن سه ویکت اول خود برای 33 ران در اور پنجم.

KKR با امتیاز 147 برای چهار در 18.3 به پایان رسید و رانا پس از بهترین استفاده از فرصت از دست رفته پیشتاز شد.

تلاش‌های بولینگ فوق‌العاده دو نفر قبلی وارون چاکرابورتی و سونیل نارین، که فوق‌العاده عمل کردند و هر کدام دو ویکت گرفتند، تا حد زیادی به هدف KKR کمک کرد.

این شکست همچنین شانس CSK را برای صعود به مرحله پلی آف کاهش می دهد زیرا میزبان با 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

از سوی دیگر KKR نسبت به بازی قبل از بازی تا 12 امتیاز صعود کرده است اما امید آنها به نتایج دیگری است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله