“امیدوارم که خوشحال باشید…”: پاسخ گستاخانه شیخار داوان به مفسر هنگامی که از او در مورد حمله پس از 99 * مقابل SRH پرسیده شد.

IPL 2023: Shikhar Dhawan در مسابقه ای که PBKS به SRH باخت، جایزه مرد مسابقه را به دست آورد.© BCCI/IPL

شاید این بازی برنده ای نبود، اما ضربه هیجان انگیز شیخار داوان در برابر سان رایزرز حیدرآباد در روز یکشنبه مفید بود. او 99 گل را از 66 توپ به ثمر رساند تا تیمش را با وجود عدم حمایت همتایانش به یک مجموع قابل احترام برساند. آیدن مارکرام کاپیتان SRH برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی کاسه کند. بوونشوار کومار از اولین توپ اینینگ ضربه زد و PBKS هرگز به زمین نرسید.

تیم تحت هدایت داوان همچنان در فواصل منظم ویکت های خود را از دست می داد، اما کاپیتان از یک طرف پاشنه های خود را فرو می برد و تا پایان اینینگ به مبارزه ادامه می داد.

با کمک ناک Dhawan، PBKS در مجموع 143 مبارزه برای 9 در 20 اور ارسال کرد. ضربه داوان با 12 چهار و 5 شش تزیین شده بود در حالی که نرخ ضربه 150 بود.

“امیدوارم اگر چیزی توییت کردید از تعداد ضربات من راضی باشید. من همچنین می‌توانم به گوگل‌ها ضربه بزنم.

این توییت بوگل است که گفته می‌شود داوان به آن اشاره داشته است:

در صحبت کردن در مورد بازی، راهول تریپاتی در حالی که SRH با 8 ویکت در دست و 17 توپ خالی، هدف 144 ران را در مقابل PBKS تعقیب کرد، گل 74 را به ثمر رساند.

ضربه عالی داوان علیرغم 4 اوور مایانک مارکانده (4 امتیاز از 15) PBKS را به مجموع قابل احترام رساند. عمران مالک و مارکو یانسن هر کدام دو و بوونشوار کومار یک ویکت اسکالپ کردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله