جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از بازی RCB vs LSG: Lucknow Go Table Top

Lucknow Super Giants پس از شکست دادن RCB در صدر جدول امتیازات قرار گرفت.© BCCI/IPL

نیکلاس پوران در بازی مهیج آخرین توپ در لیگ برتر هند در روز دوشنبه در بنگلور در حالی که لاکنو سوپر جاینتز بر رویال چلنجرز بنگلور را با یک ویکت شکست داد، یک توپ 19 توپ 62 و مارکوس استوینیس 65 را شکست. در تعقیب 213، LSG از درخشش پوران و استوینیس عبور کرد تا یک پیروزی به یاد ماندنی را به دست آورد. پوران سریعترین پنجاه فصل را ثبت کرد و تنها با 15 توپ به نقطه عطف رسید. پیش از این، کاپیتان Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell نیم قرن تاول زده را شکستند، زیرا RCB پس از فرستادن به خفاش، یک عدد 212 برای دو نفر را منتشر کرد. در حالی که دو پلسیس 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند، کوهلی در ابتدا با 61 دوش 44 توپی خود در مرکز صحنه قرار گرفت، زیرا این دو پس از ارسال به بات، 96 دوش را برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشتند.

برد روز دوشنبه به LSG کمک کرد تا با راجستان رویالز به رتبه دوم و نایت کلکته به رتبه سوم سقوط کند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا بررسی کنید:

2eqdgrj8

کلاه نارنجی:

از آنجایی که Shikhar Dhawan و Ruturaj Gaikwad به ترتیب در رتبه یک و شماره دو باقی می مانند، تغییراتی در جدول رخ داده است. دو پلسیس با 175 دوش به مقام سوم صعود کرد و ویرات کوهلی با 164 دوش در جایگاه چهارم قرار گرفت. دیوید وارنر به رتبه پنجم سقوط کرد.

کلاه بنفش:

در جدول بازیکنان مارک وود با 9 ویکت پیشتاز است و رشید خان و یوزوندرا چاهال هر کدام با 8 ویکت در رده های بعدی قرار دارند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله