دهلی کپیتالز و هندی‌های بمبئی در جستجوی اولین برد روی استعدادهای محلی سرمایه‌گذاری می‌کنند

هر دو پایتخت دهلی و هندی های بمبئی انتظار بیشتری از استعدادهای محلی خود دارند زیرا روز سه شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی به دنبال اولین برد خود در لیگ برتر هند هستند. زمانی که بازیکنان هند تولید نمی کنند، رسیدن به ثبات در یک لیگ بسیار رقابتی بسیار دشوار است و این چیزی است که برای هر دو طرف عذاب آور است. دهلی پس از سه شکست در همین تعداد بازی مجبور به بازگشت به جدول قرعه کشی می شود، در حالی که بمبئی همیشگی شروع کننده آهسته دو بار از دو شکست خورده است. هر دو شغل خود را در تمام بخش ها دارند.

بالاترین سفارش دهلی در آخرین بازی Boulted بود که سوالاتی را در مورد توانایی پریتوی شاو در مقابله با بولینگ سریع ایجاد کرد. او به طرق مختلف – سرعت، جهش و نوسان – در سه اینینگ خود اخراج شد و به نظر می رسید که هیچ راه حل سریعی برای مشکلات فنی او وجود ندارد.

با سقوط ویکت ها در انتهای دیگر، کاپیتان دیوید وارنر برنده شد اما نرخ ضربه 117 است. انتظار می رود او بهتر از این کار کند.

با توجه به این فرصت در غیاب میچل مارش، که به خانه بازگشت تا ازدواج کند، مانیش پاندی تنها یک توپ دوام آورد و این بازیکن کهنه کار مشتاق است تا در مقابل کوتلا تأثیر بگذارد.

بازیکنان دهلی، از جمله هنریش نورجه، موکش کومار و خلیل احمد، برای پاکسازی بیرون آورده شده اند و تیم باید به این موضوع در برابر بمبئی رسیدگی کند.

برای بازی افتتاحیه، یک عرشه تند در اینجا ارائه شد که در آن پیسرها کمک زیادی دریافت کردند. شرایط ممکن است دوباره به آنها کمک کند تا حمله دهلی بازی کند. وضعیت آمادگی خلیل که در بازی با راجستان رویالز از ناحیه همسترینگ آسیب دید، یک علامت سوال بزرگ وجود دارد.

در بخش اسپین، کولدیپ یاداو اقتصادی بوده است، اما تیم انتظار بیشتری از او در اوورهای میانی دارد، در حالی که آکسار پاتل گران بوده است.

“اگر می توانستم روی آن انگشت بگذارم، کاری انجام می دادم که آن را تغییر دهم. ما باید کمی بیشتر به عنوان یک گروه فکر کنیم و در مورد آن صحبت کنیم. سه بازی و بدون برد… شما نمی توانید از پس آن بر بیایید. ریکی پونتینگ سرمربی تیم پس از باخت مقابل رویالز گفت: شروع بدی در لیگ برتر داشته باشیم.

سرخپوستان بمبئی پر ستاره نیز چیزهای زیادی برای کشف کردن دارند، که با درجه بالای انفجاری خود شروع می کنند که هنوز هم فریبکاری می کند. کاپیتان روهیت شارما قبل از اینکه زیبایی توپ از توشار دشپنده در برابر CSK برتری یابد ظاهر خوبی داشت.

همچنین انتظار می رود یک ضربه ویژه از ایشان کیشان در حالی که قرارداد میلیون دلاری کامرون گرین تاثیری نداشته باشد.

وقتی یک batsman از فرم خارج می شود، او اخباری برای بیرون آمدن پیدا می کند و این همان چیزی است که با ستاره ستاره Suryakumar Yadav اتفاق می افتد، که امیدوار است تیزبینی غیرمنتظره او در روز سه شنبه به پایان برسد.

تیلاک ورما جوان در دپارتمان ضربه زنی عالی بود که در غیر این صورت ضعیف بود.

روهیت هیچ تردیدی نداشت که بعد از بازی CSK بگوید که بازیکنان بزرگسال باید گام بردارند.

جوخه ها:

پایتخت های دهلی: دیوید وارنر (کاپیتان)، پریتوی شاو، سرفراز خان، امان حکیم خان، آبیشک پورل (واک)، آکسار پاتل، خلیل احمد، کولدیپ یاداو، رائومان پاول، رایلی روسوو، هنریش نورجه، مستفیزر رحمان، چتان ساکاریا، موکش کومار، فیل نمک، لونگی نگیدی، پراوین دابی، لالیت یاداو، ریپال پاتل، ویکی استوال، ایشانت شارما، مانیش پاندی، کاملش ناگارکوتی، یاش دول.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (کاپیتان)، سوریاکومار یداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک ورما، ایشان کیشان (گل)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، رایلی مردیت نهال وادهرا، هریته ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راغاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدوال.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله