اقدام سانجو سامسون برای یاشاسوی جیسوال یادآور لحظه RR MS Dhoni-Virat Kohli است. نگاه کن

سانجو سامسون و یاشاسوی جیسوال در برابر KKR شراکت 121 کردند© BCCI/Sportzpics

رویالز راجستان شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از یاشاسوی جیسوال و کاپیتان سانجو سامسون بود که این دو در پیروزی 9 ویکتی تیمشان در لیگ برتر هند (IPL) 2023 با 9 ویکت، تیم خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست‌ناپذیر کردند. جیسوال که سریعترین پنجاه گل تاریخ IPL را در طول این مسابقه به ثمر رساند، نتوانست دومین صد گل خود را در فصل تکمیل کند و در 98 شکست نخورده باقی ماند. اما کاپیتان سامسون تمام تلاش خود را کرد تا به جوان صعودکننده فرصتی برای رسیدن به سه گانه بدهد. امتیاز – رقمی

سامسون با آخرین توپ اوور سیزدهم روبرو بود و سویاش شارما چرخان کلکته را دید که با پا ضربه ای زد که به نظر می رسید یک تلاش عمدی به هدف باشد. کاپیتان RR تحویل را مسدود کرد و آن را بیرون از تور نگه داشت، اما گلی به ثمر نرساند و دوید.

هنگامی که جیسوال، با ضربه زدن روی 94، به اولین توپ اوور بعدی ضربه زد، سامسون برای تکمیل توپ خود یک عدد شش پیشنهاد داد، زیرا رویالز برای بردن فقط به 3 ران نیاز داشت. نتیجه نهایی تنها یک چهار امتیاز بود که او بازی را بدون شکست در 98 به پایان رساند.

با دیدن این لحظه، تیم رویالز راجستان در توییتر به یاد لحظه‌ای Virat Kohli – MS Dhoni افتاد که دومی در ارسال نهایی اوور توپ را متوقف کرد تا به کوهلی اجازه دهد تا دوش‌های برنده را به ثمر برساند.

لحظه Kohli-Dhoni مربوط به نیمه نهایی جام جهانی T20 2014 بین هند و آفریقای جنوبی بود. پس از اعتصاب، کوهلی یک چهار نفره را از بولینگ دیل استین شکست تا به تعقیب و گریز هند پایان دهد.

اگرچه جیسوال نتوانست به سه رقمی برسد، اما به لطف سامسون که نتوانست بازی را با آخرین توپ اور قبلی به پایان برساند، برای راجستان پیروز شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله