ستاره های سابق هندی پس از شکستن رکورد IPL Wickets توسط RR Skipper، ژست نمادین Yuzvendra Chahal را بازسازی کردند. نگاه کن

یوزوندرا چاهال، بازیکن راجستان رویالز (RR) با سبقت گرفتن از دواین براوو، ستاره سابق چنای سوپر کینگز (CSK) به عنوان بازیکن برتر لیگ برتر هند (IPL) تاریخ ساز شد. پس از قهرمانی‌هایش در وسط، چاهال با ستاره‌های سابق هندی مانند هاربهاجان سینگ، اس سریزانت و محمد کایف صحبت کرد، جایی که بهاجی اعتراف کرد که یک اکشن خاص از اسپینر RR را از دست داده است.

هاربهاجان در حین گفتگو در استار اسپورت به چهال گفت که دلش برای ژست نمادین خود تنگ شده است و همین امر باعث شد تا توباناتور و اطرافیانش این ژست را در استودیو بازسازی کنند و همه از جمله چهال را دچار هیستریک کرد. پس از دیدن کسانی که در استودیو ژست او را خلق کردند، چهال نیز همین کار را روی زمین انجام داد. اینم ویدیو:

چاهال در مسابقه مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در باغ ادن تاریخ ساز شد، در حالی که ساق اسپینر 184 امین ویکت خود در مسابقات را به دست آورد. چاهال، کاپیتان KKR، نیتیش رعنا را تشویق به تاب خوردن کرد، که توسط شیمران هتمایر در پای مربع عمیق گرفتار شد.

چاهال (184) با این ویکت از دواین براوو سابق در نسخه ویکت های لیگ پیشی گرفت. براوو 183 پوست سر گرفت. پیوش چاولا (174)، آمیت میشرا (172) و راویچاندران اشوین (171) نیز در لیست بالاترین ویکت گیران IPL قرار دارند. چاهال در مجموع 4 ویکت در این مسابقه به دست آورد و 187 اسکالپ گرفت.

او همچنین فصل را با 17 ویکت در 11 بازی قبل از رویارویی راجستان مقابل KKR به خوبی آغاز کرد.

در ورود به مسابقه، چاهال عملکرد درخشانی داشت و با 4 ویکت تنها 25 دوش در 4 اوور دریافت کرد. طلسم‌های تاول‌آمیز یوزوندرا چاهال و ترنت بوت به راجستان رویالز (RR) کمک کرد تا کلکته نایت سواران (KKR) را به 149/8 محدود کند. در پاسخ، راجستان تنها در 13.1 اور به هدف رسید و یاشاسوی جیسوال 98 شکست ناپذیر را به ثمر رساند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله