“اشتباه مطلق”: ستاره سابق NZ کاپیتان سانجو سامسون را برای بازی مقابل SRH مقصر دانست

پیسر RR Kuldeep Yadav با کاپیتان Sanju Samson در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل SRH در روز یکشنبه.© BCCI

سیمون دول بازیکن سابق کریکت نیوزلند از کاپیتان راجستان رویالز، سانجو سامسون، به خاطر کاپیتانی اش در مسابقه IPL 2023 مقابل سان رایزر حیدرآباد در روز یکشنبه انتقاد کرد. SRH با تعقیب یک هدف 215 دوش مقابل RR در استادیوم ساوای منسینگ در جیپور، به 57 دوش از 4 اور آخر نیاز داشت که ابد مک کوی به جای راویچاندران اشوین به عنوان بتزن به میدان آمد. مک کوی در اولین اور خود 13 ران را واگذار کرد، که همچنین باعث شد سامسون در مقابل راهول تریپاتی شکست بخورد. پس از پایان آن، مک کوی در حمله حضور نداشت و SRH در نهایت با 4 ویکت بازی را برد.

کولدیپ یاداو نوزدهمین اوور شد و 24 ران را واگذار کرد قبل از اینکه ساندیپ شارما در آخرین اور نتوانست از 16 ران دفاع کند.

دال معتقد است که سامسون باید از مک کوی به درستی در اورهای اسلاگ استفاده می کرد.

من فقط (نفهمیدم) چرا اوبد مک کوی را وارد بازی کردند. لگد زدن به گونی در عقب. بله، او برای 13 رفت اما سانجو یک گوبر را از سمت پا انداخت. یک پرستار مطلق بدون دستکش توسط راهول تریپاتی در حالی که اولین بازی را انجام داد. باید ویکت می بود. عابد نباید برای 13 می رفت، اما او به شدت کاسه می زند تا مرگ. یک توپ کندتر خوب، یک مرد قد بلند، ضربه زدن به زیر آن سخت تر بود و سرعتش کمی بیشتر شد. این واقعا یک اشتباه بزرگ است، این اشتباه سانجو است. اشتباه مطلق،” بازیکن سابق کریکت نیوزلند در Cricbuzz گفت.

گلن فیلیپس قبل از اینکه عبدالصمد روز یکشنبه SRH را به خانه برد، انگیزه را تا انتها فراهم کرد.

همه چیز برای SRH تمام شده بود که ساندیپ شارما صمد را با تیمی که نیاز به 5 ران کردن توپ نهایی داشت، حذف کرد، اما خوشبختانه برای SRH این یک توپ بدون توپ بود زیرا ساندیپ سبقت گرفت.

صمد که به 4 توپ نیاز داشت، بازی را با شش توپ به پایان رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله