فخار زمان، نارومول چایوای به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل ICC انتخاب شد

فخار زمان، بازیکن همه جانبه پاکستان به عنوان بهترین بازیکن ماه مردان ICC انتخاب شد، در حالی که نارومول چایوای، کاپیتان تایلند، بهترین بازیکن بخش زنان پس از اینکه هر دو ادعای پیروزی برای کشورشان در ODI داشتند، انتخاب شد. پس از رای‌گیری متخصصان تالار مشاهیر ICC، بازیکنان سابق بین‌المللی و اعضای رسانه‌ای که در کنار طرفداران جهانی کریکت در سایت icc-cricket.com با نامزدهای اعلام شده در هفته گذشته در سایت icc-cricket.com رای دادند، هر دو بت‌باز به عنوان بهترین بازیگران ماه آوریل انتخاب شدند.

فخار اولین بازیکن پاکستانی شد که بعد از سیدرا امین در نوامبر 2022 این جایزه ماهانه را برد و این کار را در پشت دو قرن بازی مهم در سری ODI پاکستان در برابر تور نیوزیلند انجام داد.

پس از یک سریال آرام T20I، فخار در صف مقدم موفقیت تیمش در مسابقات بعدی ODI قرار گرفت.

با تعقیب 289 در اولین مسابقه در راولپندی، ضربه زن در یک بازکن 124 دوانی با امام الحق، 117 توپ از 114 توپ را به ثمر رساند تا در اولین ODI برنده 5 ویکت شود.

پس از تعیین یک هدف بزرگ 337 در دومین ODI در همان مکان، فخار 180 توپ شکست ناپذیر را در 144 توپ شکست و پاکستان دومین تعقیب موفق خود را در ODIs ثبت کرد.

فخار در مورد موفقیت خود گفت: «این ماه یکی از برجستگی های حرفه ای من بوده است. من واقعاً از گلزنی در راولپندی لذت بردم، اما مورد علاقه من گلزنی 180 بود که در مسابقه دوم بازی نکرد. فخار در رای گیری جهانی، مارک چپمن (نیوزیلند) و پرابات جایسوریا (سریلانکا) را شکست داد.

چایوای پس از به ثمر رساندن رکوردهای متوالی در سری ODI تاریخی تایلند مقابل زیمبابوه که میزبان 3-0 برنده شد، این جایزه را جشن می گیرد.

در مسیر پیروزی در این سری، کاپیتان تایلندی به مدت دو نیم قرن بدون شکست به عنوان بازیکن این سری شناخته شد.

با گرفتن امتیاز دراماتیک 21 برای 4 در بازی باز، 57 با ارزش او که از بازی بیرون نیامد، یک مجموع دفاعی را برای تیم میزبان نجات داد، که پس از آن توانستند توریست ها را با قیمت ارزان برای یک برد 78 ران به دست آورند.

دومین سهم عمده او در فینال ODI بود. در یک سطح دشوار، چایوای در امتیاز 29 برای دو گل کمی به ثمر رساند، اما 52 توپ او از 60 گل برای اطمینان از پیروزی تایلند کافی بود.

در جاهای دیگر، چایوای همچنین با 55 دوش در سری T20I بعد از آن، 29 بار در T20I دوم، به تیمش کمک کرد تا در یک برد پنج ویکت از زیمبابوه عبور کند.

“سری آخر سریال مهمی برای من و تیم بود تا پیشرفت خود را در عرصه ODI تقویت کنیم. بیشتر از همه، من از صداهایی که با موفقیت من همذات پنداری کردند، عمیقا خوشحالم.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله