اسطوره CSK به بازگشت MS Dhoni به IPL در سال آینده “100 درصد” اطمینان دارد

دواین براوو “100 درصد” مطمئن است که MS Dhoni به عنوان بازیکن فصل آینده بازخواهد گشت.© AFP

دواین براوو، مربی بولینگ چنای سوپر کینگز (CSK) گفت که او “100 درصد” مطمئن است که ام اس دونی به عنوان بازیکن در لیگ برتر هند در سال 2024 بازخواهد گشت. براوو، هم تیمی سابق دونی در CSK در صحبت با Starsport گفت: «100 درصد. به خصوص با قانون Impact Player. این کار او را ادامه خواهد داد. اگرچه گمانه زنی های زیادی در مورد برنامه های بازنشستگی دونی پس از فصل 2023 IPL وجود دارد.

با این حال، او تایید نکرد که آیا مایل به بازگشت برای فصل آینده است یا خیر، که همچنان به گمانه زنی ها در میان توده ها دامن می زند. کاپیتان CSK تاکید کرد که زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد برنامه های بازنشستگی خود پس از فصل دارد.

براوو اضافه کرد: “او واقعاً عمیق ضربه می زند. من فکر می کنم افرادی مانند Ajinkya Rahane و (Shivam) Dube تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. چیز زیادی از MS لازم نیست. اما او توانایی حفظ آرامش خود را در زمانی که تیم تحت فشار است را دارد.” – اضافه کرد براوو. .

چنای سوپر کینگز روز سه شنبه در اولین مسابقه مقدماتی در استادیوم چپوک در چنای گجرات تایتانز را با ۱۵ ران شکست داد و حضور خود را در فینال IPL 2023 تایید کرد. این برد همچنین دهمین حضور آنها در فینال IPL را نشان داد.

GT که در بالای جدول به پایان رسید، زمانی که به مصاف هندی‌های بمبئی برود، برنده Qualifier 2 برابر Lucknow Super Giants، شانس دیگری برای بازی در فینال خواهد داشت. MI LSG را با 81 ران شکست داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله